Written by AbangNara | December 31st, 2009

memey suhaiza

Adoi pening kepalo kami dengan si Memey Suhaiza nie. Nasib baik muda lagi umur 21 tahun. Pemikiran pun tak matang lagi kot. Tue yang dia cakap semacam je. Lain macam je kami tengok si Memey Suhaiza nie sejak “berkawan” dengan Norman Hakim. Mungkin terlalu bahagia kot di samping abang tercinta.

Cuba dengar sikit ayat dia:-

[note]Apa yang saya perasan, orang suka mencari silap saya, terutamanya di internet yang selalu wujudkan macam-macam isu tentang saya. Selepas kontroversi dulu, saya memang sentiasa berhati-hati dengan percakapan dan tindak-tanduk saya. Apa yang pasti, dengan kedatangan tahun baru nanti, saya mengharapkan ia akan menjadi satu permulaan yang baik dan hidup saya juga akan lebih stabil. Sudah-sudahlah kontroversi…Saya ingin lupakan semuanya dan mulakan kehidupan yang baru. [/note]

Meh dengar sini sikit wahai cik Memey. Kontroversi takkan datang kepada seseorang jika anda tak mulakan kontroversi tue. Tak salah kalau kami cakap yang anda jadi femes pun lepas kantoi bercinta dengan Norman Hakim. Senang cerita lepas kantoi berkhalwat dengan suami orang. Kalau bukan sebab kontroversi tue rasanya sampai sekarang nama cik Memey orang tak tau kot. Tak gitu?

Contoh terbaik gambar anda bersama anak Norman Hakim dan Abby Abadi. Apa motif anda letak gambar tue kat Facebook? Saja nak tunjuk anda dah mesra ngan anak-anak Abby ke? Atau saja nak jeleskan Abby? Atau nak tunjuk betapa jiwangnya anda dengan Abang Norman?

Semua kontroversi yang datang adalah dari pihak cik Memey sendiri. Kalau duduk senyap-senyap dan berlakon jer macam si Lisa Surihani tue, mana ada kontroversi nak datang. So kalau anda nak tahun 2010 tak ada kontroversi, rasanya anda dah tau apa yang patut dibuatkan?

Apa-apa pun kami doakan yang terbaik buat Memey Suhaiza di tahun 2010 nie. Moga-moga bukan kontroversi yang mengfemeskan anda tapi mutu lakonan mantap yang bakal menyebabkan orang bercerita tentang anda.

Written by AbangNara | December 30th, 2009

sapa yg belum baca kisah Rozita Sendayu Tinggi,  bagaimana beliau boleh jadi berpurdah.baca kat sini ya.

Gambar ini 99% betul gambar Rozita Sendayu Tinggi. kalau ada orang boleh sahihkan,komen-komen lah ye~~

Written by AbangNara | December 30th, 2009

Lupa pulak kami nak ucapkan tahniah Buat Sein&Nana yg berjaya membolot takhta Juara Sehati Berdansa. Memang ramai yg budget Nazri&Sazzy Falak yg menang, tapi memang rezeki Sein & Nana lah kan dapat kereta Audi sejibik (takyah susah-susah isi borang Shell atau Petronas nak menang kereta kan??) dan juga bulan madu pegi Rom!

Ada isu tak puas hati ke?? ish ish, redha aje lah kan, memang dah ditakdirkan Sein&Nana punya rezeki…tahniah tahniah!! bravo bravo. tahun depan apa kata amik orang awam pulak untuk rancangan Sehati Berdansa ni kan??

Written by AbangNara | December 30th, 2009

Kami ingin warwarkan bahawa tempat telah berubah

2hb Januari 2010 Sabtu

Tempat : MidValley

Tema : Birruuuuuuu, pakai jelah apa2 yg biruuu, stokin biru pon OK

Time : Kol 1 hingga 6

Aktiviti : Makan, IceBreaking , Bowling!! (lawan inter-group), menang adalah hadiahnyaa…jengjengjenggg

Yg dah confirm kehadiran : Aries&member, Anne, Blackberry,Pet&memb er,  Eclipse, Maria&keluarga, Geng Nara… eh eh tu aja ke? marila, marilaaa yg lain2 tu…

pecah kaca, pecah simen…

sudah baca….harap komen.

Page 2 of 2212345...1020...Last »