Written by AbangNara | November 20th, 2009

promo celcom

Sekaranglah masanya kalau untuk anda bertukar nombor tepon anda kepada XPAX. Jangan lupa yang bulan November ngan Disember nie, bonus nie akan berganda 2 kali. Kalau biasa dapat 8%, kali nie leh dapat sampai 16%. Memang berbaloi-baloi.

Korang boleh baca kat atas tue perbezaan antara XPAX dengan telco lain. Bukan nak jek lebih tapi rasanya memang XPAX lebih baik dan berbaloi daripada yang lain-lain.

Untuk lebih maklumat lanjut, gi lawat website XPAX nie.

Written by AbangNara | November 20th, 2009

artis

Rasanya semua orang tau kot sapa artis kat gambar atas tue tapi nak suruh gak korang teka. Teka jangan tak teka.

Written by AbangNara | November 20th, 2009

mamak palsu

Kalau anda baca Harian Metro semalam, ada satu cerita pasal mamak yang kantoi tak pandai mengucap. Kononnya mamak Muslim tapi bila disuruh mengucap dan baca Fatihah memang terang-terangan tak reti langsung. Yang tak boleh blah siap cover line dengan gantung ayat-ayat Al-Quran kat kedai dia. Memang sungguh kurang ajar dan celaka mamak-mamak macam nie.

Jadi pengajarannya di sini kenalah berhati-hati makan kat kedai mamak. Bukan semuanya halal dan bukan semua mamak tue mamak muslim. Diorang memang pandai nak mempergunakan sijil halal dan ayat-ayat Al-Quran asalkan ramai orang Islam datang makan. Padahal makanan yang dimasak tue diorang bukan kisah pun halal ke haram. Yang penting duit masyuk ~~~

Susah betul duduk kat Malaysia sekarang nie. Ramai sangat yang nak menipu asalkan dapat duit banyak. Tahniah kepada pihak JAKIM kerana berusaha keras untuk buat serbuan macam nie. Teruskan usaha anda. Jangan biarkan kami hidup dalam keraguan. Lagi-lagi dalam bab bab makanan nie. Kang tetiba perut buncit semacam je. Tapi sayangnya diorang tak bagitau nama kedai mamak tue dalam suratkhabar. Kami rasa sepatutnya kenalah bagitau. Baru kita boleh boikot beramai-ramai.

Kalau nak baca berita penuh dalam Harian Metro semalam, sila baca artikel ini sepenuhnya. Terima kasih kepada Penari Poco-Poco kerana berkongsi info ini.

 
Written by AbangNara | November 20th, 2009

wann bosanova

Rasanya ramai kot yang tak kenal dengan penyanyi Wann nie. Mari kita bukak buku sejarah balik ye. Dahulunya penyanyi Wann nie tersangatlah femesnya dengan lagu Bosanova. Ala yang lagunya lebih kurang begini:-

Bosanova. Irama sungguh merdu. Mendengarnya. Hilanglah rasa pilu. Menarilah ~~ Bosanova ~~

Ha dah ingat dah? Kalau anda tetap tak ingat maknanya anda taklah setua kami. Orang-orang umur baya-baya kami nie jer kot yang kenal Wann. Tahniah kerana umur anda masih muda. Tapi nak ceritanya si Wann nie dah buat comeback dan siap buat video klip kat Bukit Bintang lagi. Agak old school nampaknya video klip yang akan keluar nie. Iyerlah, mana ada orang buat video klip style amik-amik kat tepi jalan lagi dah. Semua skang dah trendy dah.

Apa pun Wann nie masa zaman kefemesan dia memang terkenal dengan keseksian dia. Nampaknya sekarang pun masih agak seksi jugak. Untuk pengetahuan korang, dia nie selalu jugak terlibat dengan pengambaran gambar-gambar basah dalam majalah Mangga. Mungkin tak lama lagi keluar la balik gambar pose istimewa Wann dalam Mangga. Sama-samalah kita nantikan.

Lagi gambar Wann semasa pembikinan video klip dia dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber dari forum Cari.

 
Page 5 of 20« First...34567...1020...Last »