Written by AbangNara | November 24th, 2009

butik Nara

Kami merasakan masanya telah tiba untuk mempromosikan satu lagi projek terbaru kami iaitu ButikNara. Kalau BeautifulNara adalah tempat ada bergosip secara berhemah, ButikNara adalah tempat di mana anda mampu bershopping secara berhemah. Dijamin harga yang sangat-sangat berpatutan, customer service yang bagus dan kualiti produk yang terjamin.

Buat masa ini, produk yang dijual ialah tudung yang pelbagai koleksi. Kalau nak tau kenalah gi melawat ButikNara. Kepuasan dijamin 100%. Diharap pembukaan ButikNara mendapat sokongan padu daripada anda semua. Jangan segan silu nak membeli kat situ ye.

Apa lagi jom moh kita bershopping secara berhemah di ButikNara.

P.S: ButikNara juga telah dibawakan khas kepada anda oleh Streamyx. Terima kasih kepada Streamyx yang terus memberikan kami broadband terbaik semasa penyediaan website ButikNara. We luv u Streamyx.

Written by AbangNara | November 24th, 2009

ida nerina dan suami

Sedih tapi itulah kenyataan. Dalam perhubungan kadang-kadang ada yang tidak kena. Bukan hati membenci cuma mungkin ada perkara yang tak dapat dielakkan. Akhirnya penceraian jugak menjadi penyelesaian. (Aceh macam tengah karang novel la plak).

Kesian kami kat Ida Nerina dan suaminya, Sha’arin yang kini sedang dalam proses penceraian. Sudah 2 bulan lebih tak tinggal bersama. Nasib baik si suami memahami dan biarkan Ida Nerina tinggal di rumah diorang. Kalau tak susah jugak tue Ida nak mencari rumah sewa.

Tapi kami respek kat suami dia sebab tak tunduk dengan tekanan daripada wartawan-wartawan yang mahu tahu punca sebenar penceraian diorang. Itu rahsia rumah tangga la beb. Takkan nak bagitau. Simpan sendiri-sendiri la. Kalau bagitau compem bukak pekung di dada sendiri. Tak gitu?

Apa-apa pun moga Ida Nerina dapat datang ke mahkamah untuk cepat selesaikan kes penceraian diorang. Lagi cepat lagi bagus. Tak payah tangguh-tangguh. Nanti lagi terseksa jiwa raga.

Written by AbangNara | November 24th, 2009

aleeza kasim

Berikut adalah temuramah kami bersama Aleeza Kasim mengenai baju yang dipakainya di dalam gambar di atas:-

BN: Aleeza, fesyen apa ek u pakai nie? Boleh cuba terangkan?

Aleeza: Oh, fesyen nie namanya menayangkan body anda secara seksi tanpa disedari oleh orang ramai.

BN: Tanpa disedari? Biar betik Aleeza. Kami rasa ramai je yang sedar baju anda nie tak cukup kain.

Aleeza: Oh nie mesti u tengok pusat I jer kan? Sebenarnya keseksian baju tue bukan belahan di pusat. Cuba tengok betul-betul. Apa u nampak?

BN: Hmmmm(sambil merenung dalam ke baju Aleeza). Ok kami give up. Kami tak nampak apa selain dari pusat anda.

Aleeza: Ala u nie. Tak nampak ke bra ngan suar dalam I nie. Penat tau I pakai jarang-jarang gini. Sampai hati u cakap tak nampak. Nyampah I.

Temuramah terpaksa ditamatkan kerana Aleeza Kasim berlari-lari manja sambil bergolek-golek di atas padang rumput ala-ala Hindustan.

P.S: Segala nama, watak dan temuramah ini tidak ada kaitan dengan mereka yang masih hidup atau telah mati. Jika ada ianya hanyalah secara kebetulan.

Written by AbangNara | November 24th, 2009

perodua alza

Akhirnya Perodua telah pun melancarkan MPV Perodua Alza semalam. Dari kejauhan gambar Perodua Alza di atas nampak sangat-sangat menarik dan berbaloi jika dibeli. Harga pun murah jer. Dari Rm56,000 sampai RM70,000 bergantung kepada model.

Meh kami recallkan balik gambar-gambar Perodua MPV Alza yang pernah kami kongsikan bersama di BeautifulNara.

Setakat jam 2 petang semalam, dah 3,500 tempahan dibuat untuk Alza nie. Untuk makluman anda, ada 3 model iaitu standard, premium dan tercanggih. Tercanggih tue kami tak tahu la model yang macam mana. Mungkin dia boleh bergerak sendiri macam kereta Night Rider kot.

Macam biasa la ada gear manual dan gear automatik. Ada 6 warna. Warna kat gambar atas pun nampak macam menarik jer. Tahniah kami ucapkan kepada Perodua kerana berjaya mengeluarkan MPV untuk bersaing dengan Proton Exora. Saingan macam nielah yang kita mahu. Barulah boleh maju industri automatif Malaysia.

Meh kongsi pendapat korang pasal Perodua Alza nie. Kot-kot ada yang dah tempat ke. Mana tau salah seorang pembaca BeautifulNara dah pergi test drive Alza nie. Leh kongsi-kongsi pengalaman.

Page 3 of 2012345...1020...Last »