Written by AbangNara | October 1st, 2009

awek black mentor

Perghh… Main tenung-tenung mata tue. Inilah yang dikatakan gambar kekasih Black Mentor. Memang romantik gitu diorang dua nie. Ada sinar-sinar malu-malu kucing di mata si awek. Bukan sahaja mampu mencairkan hati Black, ntah-ntah hati kami pun cair kalau ditenung macam tue.

Sinar mata Black kami tak perasan lak sinaran mata apa sebab kami asyik ushar jerawat kat muka dia tue. Pesanan ikhlas kepada Encik Black, silalah pergi buat facial muka. Kan duit banyak. Biar nampak hensem, kacak dan bergaya sikit. Barulah ada aura jadi artis sikit. Suara je sedap tak guna. Muka kena hensem bro.

Rasa-rasanya lagu Black “Aku Sayang Rindu Kamu” tue ditujukan kepada si kekasih dalam gambar ini kah? Layan lagi gambar kekasih Black Mentor dengan membaca artikel ini sepenuhnya.