Written by AbangNara | August 1st, 2009

diana amir seksi

Memang sungguh lucah majalah Mangga nie. Kini Diana Amir (pelakon Impian Sunsilk)plak yang jadi mangsa gambar separuh bogel majalah Mangga. Memang layak digelar majalah Playboy Malaysia. Seksi nak mampos gambar Diana Amir berkemban dalam majalah nie. Seksa mata melihat.

Nak kata artis Malaysia nie bodoh tak la jugak, tapi takkanlah tak berfikir langsung sebelum terima photoshoot gini. Nie bukan seksi yang biasa bagi kami, nie seksi agak luar biasa jugak lah. Ish-ish. Nak dapat populariti pun janganlah sanggup bergambar sampai macam nie. Pening kepala kami dibuatnya.

Kalau korang tak pernah tengok artis-artis wanita yang dah jadi mangsa majalah Mangga nie, kami cadangkan baca artikel kat bawah nie:-

Patutnya artis-artis Malaysia pun boikot majalah Mangga nie. Jangan layan sebarang permintaan photoshoot. Tapi tak tau ler kalau dia bayar artis-artis nie ribu riban, Maybe sebab tue diorang sanggup posing seksi tak hengat!!!

P.S: Terima kasih kepada seorang penghantar email yang berkongsi gambar nie. Tunggu nanti ada koleksi gambar Diana Amir dengan pakwenya. Ekslusif di BeautifulNara. Oh ya, pertandingan pengkomen terbanyak akan bermula 3 Ogos ini.

Page 24 of 24« First...10...2021222324