Written by AbangNara | August 29th, 2009

siti nordiana

Kenal tak korang ngan Siti Nordiana nie? Ala dia nie yang femes ngan Achik Spin tue dulu. Nana Achik Spin. Yang nyanyi lagu bola-bola api tue. Ingat tak? Ha, ceritanya ialah khabarnya Nana dah mintak cerai ngan suaminya si Faizal tue. Mula-mula suaminya si Faizal jatuhkan talak pastue sekarang nie dalam proses mahkamah nak confirmkan penceraian.

Sedih kami dengar bulan puasa nie artis bercerai. Tak apalah. Kalau dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan? Tapi kesian kat anak Nana ngan Faizal nie. Nanti mesti anak yang jadi mangsa. Harap-harap dapatlah buat keputusan yang terbaik untuk anak mereka. Mak bapak dah besar tak apa, impak penceraian nie kat anak-anak yang kuat.

P.S: Amcam reka bentuk baru BeautifulNara? Ok ke tak ok? Kongsi la pendapat.

Written by AbangNara | August 28th, 2009

Sebabkan korang dah tak larat nak kejar hadiah yang Kak Nara kasik, haa apa kata sempena bulan Ramadan, hari jumaat pulak tu, marilah kita ramai-ramai mendengar dan ikut sekali bacaan dalam video allahyarman Ustaz Asri Rabbani ni.

Dapat hadiah pahala dari Allah, semua orang boleh dapat :)

Ada banyak lagi video Ustaz Asri, yang memang akan menginsafkan kita…rasa sayu je dengar masa lebih-lebih lagi di subuh hari.

 
Written by AbangNara | August 28th, 2009

Disebabkan ramai betul peminat Beautiful Nara yang sangat sayangkan kami, kami pon rela memanjangkan sedekah yang diberi oleh ADIDAS3 dan RIMMEL masa kat Projek Alpha NuffNang. Lagipon kami nak berkongsi ngan korang betapa masyuknya pakai sembur ketiak Adidas3 ni, dan nak korang lebih glemer pada pagi hari raya dengan lipgloss Rimmel.

 
Written by AbangNara | August 28th, 2009

aidil zakuan

Semakin misteri dibuatnya kami tentang status siapakah kekasih hati @ awek Zakuan Adha nie. Mementang la hensem, awek pun ramai. Sekarang nie hangat dikatakan Zakuan Adha nie tengah bercinta dengan Ayu Raudhah, jadi siapakah pulak wanita di dalam gambar nie? Siap ada bentuk-bentuk love lagi. Romantik gitu.

Dari email yang kami terima, katanya wanita dalam gambar di atas adalah awek Zakuan Adha. Namanya Shahirdayu Shafie. Nama femesnya Yuyu. Seorang model dan pelakon sambilan. Tengok dari gaya, lawa dan sama padan dengan Zakuan Adha. Status percintaan dengan Zakuan Adha sekarang adalah tidak diketahui. Mungkin dah clash, mungkin masih bercinta.

Lagi gambar Zakuan Adha dan kekasih hatinya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

#Terima kasih kepada sengkuang basi yang berkongsi gambar ini

#Kesilapan teknikal akibat muka yang sama telah menyebabkan kami tertukar nama Aidil Zafuan ngan Zakuan Adha. Maafkan kesilapan kami.

 
Page 2 of 2412345...1020...Last »