Written by AbangNara | March 26th, 2009

gambar terbaru zarina ann julie

Kalau dulu semasa menjadi pontianak, Zarina Ann Julie tak perlu menggunakan sebarang jenis kenderaan untuk ke mana-mana kerana mampu terbang sesuka hati.

Namun setelah agak lama menyepikan diri, gambar terbaru Zarina Ann Julie bersama skuter agak mengejutkan kami. Mungkinkah dia dah tak ada duit sangat nak beli kereta sampai terpaksa menggunakan skuter buat sementara waktu?

Atau sebenarnya Zarina Ann Julie mahu menunjukkan bakat merempitnya yang sudah lama terpendam? Manalah tahu ada pengarah-pengarah filem yang berminat nak jadikan dia heroine dalam filem minah-minah rempit terlampau.

Layan lagi gambar terbaru Zarina Ann Julie bertenggek atas skuter dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 26th, 2009

Tentu anda sebenarnya teringin nak tengok gambar promo filem terbaru Saus Kacang yang menampilkan pasangan suami isteri iaitu artis wanita yang dengan selamba jalan-jalan kat Ikea tapi tak pakai coli, Bunga Cinta Lestari dan lakinya, Ashraff Sinclair.

Kami  belum pegi tengok lagi filem Saus Kacang ini, jadi takleh la nak komen lebih-lebih, tapi Saus Kacang tu menurut bibik rumah jiran kami, sama macam Kuah Kacang yang kita dok makan dengan satay. Cuma namanya kalau di Indon dipanggil Saus Kacang ya Pak!

Jika anda mahu belajar cara membuat Saus Kacang dari chef Indon yang cantik, marilah ke panggung wayang berdekatan. Dengar khabarnya kutipan filem ini di Indonesia memang hebat. Kita tengok macam mana pulak kutipan kat Malaysia nanti.

Lagi gambar dari promosi filem Saus Kacang dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 26th, 2009

contest

Sesungguhnya kami sangat terharu dengan sambutan hangat daripada anda semua atas pertandingan yang kami anjurkan(sambil mengelap air mata yang berlinangan dengan tisu).

Baru 2 hari bermula, jumlah komen yang kami terima bertambah banyak daripada hari-hari sebelum ini. Ini ada sedikit update tentang jumlah pengkomen terbanyak setakat ini(25.03.2009):-

  1. ni (116 komen)
  2. flower (62 komen)
  3. garfield_82 (25 komen)
  4. ain (24 komen)
  5. amano (20 komen)
  6. rain (20 komen)

Berkemungkinan besar hadiah wang tunai untuk tempat kedua dan ketiga juga akan diberikan kepada pengkomen kedua dan ketiga terbanyak. Jadi teruskan komen-komen yang bernas, mantap dan laser.

Terima kasih banyak-banyak sekali lagi atas sokongan anda.

Written by AbangNara | March 26th, 2009

Kalau anda ada baca Kosmo, anda pasti mempunya soalan yang sama macam kami. Siapa agaknya…..

Artis yang baru bergelar isteri kepada hos dan pelakon Malaysia dikatakan tidak memakai coli sewaktu berjalan-jalan di gedung Ikea, Damansara.

…..ternampak seorang wanita cantik yang sedang berjalan dengan lelaki kacak. Renung punya renung, rupa-rupanya itu pasangan suami isteri selebriti popular.

Tapi jika anda membaca suratkhabar kecik bahagian hiburan hari Ahad, mesti anda tahu jawapannya. Siapa yang tahu, angkat tangan!! Mungkin Wacoal kena taja baju dalam kat artis seksi ni….apa-apa pon artis ni memang cun, husband dia memang kacak, mungkin dia saja nak buat tayangan free….