Written by AbangNara | January 3rd, 2009

malaysia new year 2009 sex party

With the arrestment of Farahriza from Astro Awani in a narcotix and sexy bachelorĀ  party for celebrating year 2009, the opening of year 2009 for Malaysia celebrity couldn’t be better than this.

Farahriza, a news reader for Astro is said to get married this 10 January, is already ruining her marriage with the involment in the new year (2009) wild party celebration.

More related links, pictures, and information about this shocking party event by Malaysia celebrities in the 1st of January 2009 by reading the full article.

Farahrizan Astro Awani

farahrizan astro awani seks parti

farahrizan astro awani seks parti

Related links to this shocking party news:-

  1. Hafreze Gossip Artis
  2. OhBulan
  3. RuckyBru

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    30 responses to 2009 Malaysia Artist New Year Party Pictures And Info

    1. nnananananaaa says:

      NI HAA KWN2….
      PEMBACA BERITA XGLEMER TU…
      mmg sah sah diaaa… TGK sweater

      http://img211.imageshack.us/img211/9712/farahrizanabdulrazakasthy5.jpg

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    2. garfield_82 says:

      hmm…2 2 aku xkenal

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    3. flower says:

      aku kenal dia…
      apa la ko ni..
      x der keje lain ker pe g pesta seks tuh..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    4. Anonymous says:

      sapa la artis ne ek…hmmm…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    5. ni says:

      dh kene gini br la nak tobat…klu x kene…spi bebile pn x insap

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    6. as says:

      xkenal pn sape dia ni

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    7. Yen says:

      hahahahahaha..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    8. jane says:

      elok2 boleh build up kerjaya kat tv dah hancus…. kebodohan adalah dpd diri sendiri

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    9. president says:

      manusia zaman sekarang sungguh menakutkan. pandai bermuka-muka. siang jadi manusia, malam jadik hantu.. betullah tuuu

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
      • mohamed nahu says:

        sejak bila lak manusia pandai bermuka….sejak bila lak siang jadi manusia malam jadi hantu?…..
        itu hak diorang nak wat aper ngan hidup diorang….berubah mengikut zaman lah katakan.
        tapi kalau yang kolot tu he he he sorry la beb. perompak, penyamun, pembunuh takleh nak tangkap nak tangkap artist konon. (mohon maaf yer ini pendapat saya sendiri saja).

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • yunus says:

          Ketahuilah! Bahawa sesungguhnya mereka itulah orang-orang yang sebenar-benarnya membuat bencana dan kerosakan, tetapi mereka tidak menyedarinya.

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • manusia says:

          Dan apabila dikatakan kepada mereka: “Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman”. Mereka menjawab: “Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?” Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yang sebenarnya).

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • manusia says:

          dan apabila dikatakan kepada mereka: “berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman”. mereka menjawab: “Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?” Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yg sebenarnya)

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • norakmahadi says:

          ape lah kau ni sepatut nye kau nasihat kan ,tapi kau back pulak….memang lah perompak,penyamun dan pembunuh tak leh nak tangkap dah kena tembak mcm mane nak tangkap bro lu fikir lah sendiri mat

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    10. orang ke 3 says:

      ulama & Bijak pandai akan mengakhiri kalam mereka di setiap majlis ilmu seperti ini “Sesungguhnya yang baik itu datangnya daripada allah dan yang tidak baik itu datangnya daripada diri saya sendiri” . manakala bicara nanusia terdahulu ” Janganlah kamu membesar-besarkan aib saudara kamu, nescaya suatu hari nanti kamu juga akan diaibkan seumpamanya” ….. untuk itu buat saudari:: Bertaubatlah yo… ingat perkaro seumpama ini akan bawa sampai kita tuo. Buat teman-teman yang prihatin:::::: Bimbinglah saudari ini… Biarlah Penghukum/pembalas kita serahkan 100% kepada yang maha kuasa…. Bagi kita sebagai fitrah manusia bimbing dan nasihatkanlah dia…. janganlah kita meletakkan dirinya sehina-hina manusia. Takut kesalnya nanti terus kepada membawa pepatah (Alang-alang mandi biar basah)….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • zafi says:

        ha btol 2…jgn la kte mnambah kn aib org 2…serahkn kpd yg maha esa…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    11. dr.Chadl says:

      hidup perlu ada prinsip..setiap manusia yang hidup pasti ada melakukan kesilapan..kita jangan lari dari kesilapan malah kita atasinya..setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah…renungkanlah.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    12. aasd says:

      jom pergi pesta, ramai melayu pergi pesta, kte bersuka ria. xbest ikut bangsa lain, dorg ulat buku, rajin berkerja.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    13. Randy Mcgurk says:

      Hey check out my blog too. I hope i have some fun stuff too.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    14. wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    15. Haley Huges says:

      wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    16. porno izle says:

      Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    17. norakmahadi says:

      biasa lah bro dan sis org luper diri mcm tu lah, artis skrang tak tahu adap sopan, dah tak tahu hukum2 islam yg dia tahu trend masa kini nak ikut budaya barat pulak tu..sadar2 lah sikit kamu tu asal dari kturunan islam tak yah lah nak ikut budaya sana ingattttttttttt…Nyawa kita dipjam kan sbentar jer wat2 lah bertaubat yer org2 yg terasa..tak kira lah same anda artis ker atu pun tak artis,cari lah pahala yer jng simpan dosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    18. Rinn!e says:

      Brtoubatlahhhh….

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    19. I think this web site has very fantastic composed articles articles .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0