Written by AbangNara | November 9th, 2011

Disebabkan ramai sangat yang tanya kenapa tak ada gambar Siti Saleha versi close up masa malam Anugerah Skrin 2011, terpaksalah Abang Nara kongsikan lagi gambar-gambar sekitar malam tersebut. Buat peminat Siti Saleha, nah sebijik gambar versi boleh nampak bulu hidung untuk tatapan anda.

gambar ask2011

Layankan lagi 19 gambar sekitar malam Anugerah Skrin 2011 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada MIG Online.

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011
gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011

gambar ask2011
gambar ask2011
gambar ask2011
gambar ask2011

gambar ask2011

36 responses to (20 GAMBAR)Malam Anugerah Skrin 2011 Part V

  1. wow says:

    cantik2 baju dorang…

    0

    0
  2. ayu says:

    diana danielle paling cun!

    0

    0
  3. saje2 sakat says:

    kering giler marshaa.. muke paling latest lepas kes dye masok spital tu kot. takut aku tgk kering sangat. :)

    0

    0
  4. lani says:

    ayu, stuju!!! pakai la make up tbal2, masih lh kalahkan diana danielle

    0

    0
  5. nina says:

    zizan i lap u… zizan nampak kurus la..

    brape byk gambar d. danielle daaa.. tp dia plg cun

    0

    0
  6. nur says:

    KOMEN UNTUK PEMILIK BEAUTIFULNARA

    iye bnyak lgih ruang gosip yg len selaen dr bn.tp sebb bn femes dr yg len.sye ingt berkongsi mlah kalau bley hope dh xdela gosip2 smu nih.ckup2 la ngn majalah2 artis yg dah ade.rsenye pemilik bn pom bkn la org yg xtau mane baek dan buruk.

    Allah tidak memerlukan kita, Islam juga tidak akan pernah rugi tanpa kita yang riak dan sombong dengan kehidupan dunia semata. Allah pasti akan beri kejayaan kepada Islam. Allah pasti akan beri balasan nikmatnya syurga kepada hamba-Nya yang sentiasa mencari kebaikan akhirat. Allah tidak rugi pun kalau kita menolak dari bersama-sama dalam jalan mamperjuangkan Islam, malah Allah menggantikan kita dengan kaum yang lain.

    ” Maka jika kamu berpaling, maka sungguh, aku telah menyampaikan kepadamu apa yang menjadi tugasku sebagai rasul kepadamu. Dan Tuhanku akan menggantikan kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tidak dapat mendatangkan mudarat kepada-Nya sedikit pun. Sesungguhnya Tuhanku Maha Pemelihara segala sesuatu.” [ Hud 11:57]

    peringatan untuk diri sendiri dan saudara Islamku :)

    0

    0
  7. anna says:

    tak sejuk ke pakai kemban2?

    0

    0
  8. aku bini gangster says:

    kak yong anje cun wooo…..:P

    0

    0
  9. BLaCK MaMBa says:

    baju sape yg dgrnya mcm alas meja?

    0

    0
  10. artas says:

    Siti Saleha tetek besar sial.

    0

    0
  11. zaffy says:

    sape yg sblh ziana tu?

    0

    0
  12. ice delia says:

    neelofa cool n sweet..la..likes

    0

    0
  13. […] Here : Beautiful Nara 2011, Anugerah, GAMBARMalam, Part, Skrin Share Tweet Previous postDrama Bersiri […]

    0

    0
  14. bulubulu says:

    DIMANAKAH MAMAT SEPAH!!!! OMG!!

    0

    0
  15. seddeyhhh says:

    nape mcm byk muke2 x kenal nih??? yana gak untung..dr nyanyi x pemes lgsg, pastu jd pengarah n pelakon skng..xde la cntik mane pon…yela dh rezeki die

    0

    0
  16. chix says:

    erm, si marsha londoh yg bukan Muslim tu pon x pakai dedah2, ni kan plak yg Muslim2 tu….aiiii….apelah nak jadi…..dunia dah terbalik….

    0

    0
  17. layla says:

    takde ke gambar aaron aziz?

    0

    0
  18. nape la shaheizy sam tu mcm serabai sgt yek..huhu..adey syafrien npk hensom..neelofa cantik ngn baju biru…

    0

    0
  19. wanita melayu kacukan jawa says:

    Paling cun Juliana Evans! cuba korang tengok betul2.. pakaian dia simple jer compare ngan yg lain. Tapi rupa paras dia memang cantik. Cuba semua org pakai baju dan solekan yg sama, aku rasa barulah semua org perasan bahawasanya Juliana Evans yg paling cantik!

    0

    0
  20. nanu says:

    PALING CUN,,,,TENTUNYA….jENG…JENG…. JENG….NEELOFA…MMG CUN MINAH NI. BOLEH MENGALAHKAN FASHA SADHA LE NANTI…..WOW!!!

    0

    0
  21. L.A. says:

    baju diana nampak murahan..nasib baik muka cun gila
    baju ziana zain nampak pelik mcm ada jahitan kat tengah2..but shes sooo beautiful :)

    0

    0
  22. hothotheat says:

    saleha tu biase aje. .klu kulit gelap tak cun mne pon. .
    kak yong cun oh. .
    ziana zain veteran maintain. .
    marshaa dress sopan la jugak. .
    yg lain² sume baju tak cukup kain. .
    ntah ape². . .(puking)

    0

    0
  23. yang nyatanya pakaian orng yang mengaku islam sekarang memang ikut habis budaya barat.agama hanya sekadar nama….

    0

    0
  24. hehehe says:

    pd mata aku lar…yg paling tak seksi nye ziana zain n neelofa(walaupun bhgian dada besar skt)setakat ketat tp x menampakkan lengan,betis,lurah dada,belakang bdn…tah la apa kata lps nie kpd artis yg sk pakai semua nampak nie bl ada ape2 majlis korang bogel jer…lg bgs

    0

    0