Written by serenity | January 14th, 2016

Pelakon Sara Ali mula dikenali melalui lakonannya dalam filem Songlap beberapa tahun lepas. Selama ini memaparkan imej ranggi, penampilan terbaru Sara seperti gambar yang dimuat naik ke akaun Instagramnya memaparkan beliau mengenakan hijab.


 photo 12424878_1554209358237098_849206367_n.jpg
 photo 1515359_452017974994132_2120207146_n.jpg
Walaupun Sara tidak menyatakan secara terus terang, ramai peminat mengharapkan ia satu penghijrahan berkekalan Sara. Mereka juga mengucapkan tahniah kepada Sara dengan penampilan terbaru itu.

Melihatkan personaliti Sara yang berterus-terang dan tegas selama ini, kami merasakan ini ialah satu perubahan yang berkekalan oleh Sara.

Sekiranya benar Sara sudah mengenakan hijab, harap Sara akan terus Istiqamah dengan keputusannya dan doakan yang terbaik buat Sara.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 responses to (2 GAMBAR)Sara Ali Muat Naik Gambar Berhijab Di Instagram

  1. nyonya says:

    Suka dier nh…xder hek xder hok. cute sgt mcm meolsss ;D

    0

    0
  2. akutetapaku says:

    tapi mulut…mak oiii….

    harap berubah…

    0

    0
  3. Anonymous says:

    teringat lagi lakonan dia dalam ‘Satu Hari…Sarajevo’

    0

    0
  4. melati says:

    org Berhijab biar Ikhlas, nampak sgt tk Ihklas nk selpie2 nk bagitau kat org…nk raih simpati…

    0

    0
  5. i kisah says:

    kenapa ek..kl berhijab tunjuk bagai.kat insta dll.mcm x ikhlas..
    mmg bagus kl dh berubah tp perlu ingat tutup aurat bukan hanya menutupi rambut dari terdedah sahaja…pemakaian pun kna elok…ni tidak stgh artis berhijab tp pakaian ketat sana sini..bulu mata palsu x lepas…ingat tutup rambut saja ker dah cukup..

    0

    0
  6. minah jambu terlajak habis says:

    kalau dh try gaya kan tudung agak2 Nampak cute teruskn bertudung lah nanti ramai yg puji2 cakap cute u bertudung..selamat mencobeeee…

    0

    0