Written by Bella | May 22nd, 2015

Pelakon jelita Nasha Aziz yang sebelum ini sudah lama kita tidak mendengar khabarnya dilaporkan sudah berubah dan mendekatkan dirinya dengan Allah SWT.

Berita tersebut dikongsikan oleh seorang individu yang terserempak dengan beliau sewaktu menghadiri sebuah majlis ilmu baru-baru ini.

Selain Nasha, ramai juga artis lain sebelum ini yang turut hadir dalam majlis ilmu dikendalikan oleh Habib Ali Zaenal Abidin. Antaranya ialah Abby Abadi, Yatt Hamzah, Anne Ngasri dan Lisdawati.

Jika benar beliau sudah berhijrah ianya satu perkara yang cukup baik. Alhamdulillah, semoga Nasha Aziz terus diberikan semangat yang kuat untuk menjadi seorang muslimah yang soleh dan diberkati oleh Allah SWT.

 

22 responses to (2 FOTO) Nasha Aziz Sudah Berhijrah?

  1. Anonymous says:

    Alhamdulillah….nasha sgt cantik.suka tgk dia

    0

    0
    • Anonymous says:

      Oh Habib Ali Zaenal Abidin, oh Habib Ali Zaenal Abidin……….cair bila memandang & mendengar syarahan mu. Habib Ali yang hensem, lemah lembut, berilmu & beragama. Habib Ali, Habib Ali, Habib Ali…………………..

      0

      0
      • mutiara says:

        normal la bella oi..g masjid solat, dgr ceramah, pkailah telekung..
        cuma harap2 kat luar pon same, istiqamah

        0

        0
        • Suka tengok says:

          Alhamdulillah … aunty nasha ni pun dah dekat 50 tahun tp masih cantek lg. Harap2 bertemu jodoh dgn lelaki yg boleh membimbing aunty. Aameem.
          Cuma nak tegur saper2 klu pakai telekung atau tudung utk solat, jgn sampai menutup dahi. Kena 4 jari dr ats kening. Nanti solat tak sah kecuali perempuan itu mempunyai dahi yg kurang luas aka sempit dan anak rambut sangat2 berdekatan dgn kening. Jk yg biasa2 dahi tu kena berhati2 , ini krn syarat sah solat tdk boleh menutup dahi. Skian.

          0

          0
        • Anonymous says:

          aunty, telekung tu jgn ttp dahi…. nnt dahi x kena tempat sujud… solat x sahh

          0

          0
  2. Anonymous says:

    Alhamdulillah. The beauty.

    0

    0
  3. ezura says:

    abg nara dh berhijrah ke blm???hari2 de je gosip…

    0

    0
  4. azreen says:

    Cantik and it’s about time…

    0

    0
  5. zabedah zabit says:

    alhamdulillah…

    nasha ko rabun dekat yerrr…

    0

    0
  6. hamba allah says:

    alhamdulillah….
    (^_^)

    0

    0
  7. Joyah Pok Pek says:

    Mintak maaf tumpang tanya, cermin mata Nasha dan makcik sebelah tu pakai memang khas utk baca tulisan kecik yea? Mana jual yer nak beli :P

    0

    0
  8. Suka Cilok says:

    nara cilok dari Forum Carik..aperlaa nk buat duit usaha la skit carik sumber sendirik main cilok je keje bak tkyah skolah tinggi2 takat abih UPSR pun tau copy paste keje

    0

    0
  9. Dayang says:

    Yang tukang sampai berita ini otak udang ker??? dah namanya si nasha ini pergi MASJLIS ILMU mestilah nak kena pakai macam gitu…. tak KAN LAH nak solat paKAI MINI SKIRT KOT???? PLEASE LAH!!!!!

    0

    0
  10. Mat K says:

    Nasha, hal kita ni macam mana cerita? Lama lagi ke I nak tunggu you?

    0

    0
  11. Anonymous says:

    maria farida. sila ikut jejak nasha aziz

    0

    0
  12. maria ozawa says:

    rita rudaini… sila ikut jejak nasha aziz

    0

    0
  13. Anonymous says:

    minta minta Tuan Habib Ali lamar Nasha dan kawin dengan Nasha.

    0

    0
  14. Follower says:

    Nasha aziz ni mmg dari dulu rajin g masjid… Nak2 time ramadhan… Slalu gak terserempak dgn dia kat masjid wilayah masjid klcc

    0

    0
  15. melati says:

    Hahaha ..biasa lah artis Malaysia merundum sikit, tunjuk alim lah berhijap lah…padan muka masa tgh muda & cantik dulu memilih sgt ..sekarang dh tua baru nk ingat kalau aku mati takder anak2 disisi….hakikat nya camtu lah.

    0

    0
  16. acha sepertibiasa says:

    Alhamdulillah. nasha operate hidung sbnrnye utk senang sangkut spek cenggitu. berfikiran positif. hewhewhew

    0

    0