Written by Bella | April 20th, 2015

Pernah dikritik oleh masyarakat suatu ketika dahulu, kini Norman Hakim dan Memey Suhaiza  kelihatan cukup bahagia bersama dan sudah dikurniakan seorang lagi putera bernama Muhammad Dikhriz Hakim.

Kali ini, Camora Arts telah sertakan beberapa lagi keping foto Arisz dengan tema Cowboy dan Boxing. Untuk pengetahuan anda, ketika sesi fotografi tersebut dijalankan bayi tersebut baru sahaja berusia 6 hari.

Satu peristiwa yang tidak dijangka juga berlaku apabila Norman menerima hadiah kasih sayang daripada anaknya ( Norman kena kencing dengan baby Arisz..Hehe). Pelbagai reaksi muka ditunjukkan oleh Norman berhubung kejadian tersebut.

Kredit Foto: Camora Arts

Mari kita lihat beberapa lagi foto Arisz yang comel dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

20 responses to (18 LAGI GAMBAR) Muhammad Dikhriz Hakim Anak Norman Hakim & Memey Suhaiza

  1. bijan says:

    aku x taw nak cakap apa..bila tgk diorg bahagia, dan2 aku terfikirkan abby. rumah tgga dia dikacaun si pengacau n laki dia hidup bahagia..tapi diaa…hmmm..mgkin ada hikmah disebalik semua ni..

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      jangan cakap pasal Abby lah huh ! minah jambu baru aje tengok vdeo ibu pukol anak dia yg maseh bayi..memang sial mak budak ni ! buat anak pandai sondol sana sondol sini tapi jaga anak tk tau ! geram dengan laki anak di pukol bantai mungkin jugak .. budak nangis di pujok bukan di tampar n sepak ! kalau tknk anak nangis ambek anak patong la sebagai anak angkat..tk payah kasi makan tk payah kasi minom n dia pon tk nangis senang kan…helo pehak berkuasa tolong tngkap mak budak ni hukum dia cukop2 ..bayi yg tk tau ape2 di tampar2 nye ..

      0

      0
      • Anonymous says:

        Minah, mak budak tu gila meroyan, dia x sedar apa dia buat..

        0

        0
      • miss lollipop says:

        miss ada tgk video tu.. katanya mak baby tu tiga suku, yg miss geramkan org yg rakam video tu..boleh layan je rakam kan, klau miss dkt situ, mau aku rampas je baby tu bwk lari dr kena debik dgn mak dia.. geramm tgk,

        0

        0
        • Anonymous says:

          Kannn aku pun rasa yg kena debik org yg amik video tu.. Mak bdk tu meroyan, selamatkan la bdk tuu dulu, ni sibuk amik video!

          0

          0
  2. minah jambu sayang nenek says:

    gambar yg kt dlm baldi tu cute..lov u babyy..

    0

    0
  3. Jesnita says:

    Gambar 2nd last, baby tu berakkkk oh em geeee. Sabor je lah Norman. Patutlah bukak baju

    0

    0
  4. reena says:

    Sukanya tgk memey n family.

    0

    0
  5. huhuhu says:

    super duper cute baby dia

    0

    0
  6. sitti says:

    Kenapa ambik gambar baby, baby kene bogel? Aurat jugak kan….hhuuuuuhuuu

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Aku pun sebenar x faham, kenapa kena amik gambar baby bogel??? Kalau pakai baju tak cukup seni ke??

    0

    0
  8. oshin says:

    Nilah contoh bahagia atas kehancuran rumahtangga orang lain .. dah akhir zaman perkara macam ni memang biasa. Patutlah orang perempuan kaki perampas dan meruntuhkan rumahtangga orang lain balasannya neraka.. too bad, but this is the fact..

    0

    0
  9. mee kari says:

    Gambar norman dengan baby tu nampak pelik sangat…. bapaknya yang over tunjuk2 muscle… baby jadi prop

    0

    0
  10. ntah pape says:

    yg bapaknya melebih2 plak aku tgk nk tunjuk muscle bagai. ni photoshoot utk ank ke utk bapak? geli pulak aku tgk. muka memey nmpk lain sgt. br lg bersalin kn… gigih photoshoot bagai

    0

    0
  11. Anonymous says:

    memey macam xdalam pantang…rileks ja dukung anak 1st baru 6 hari

    0

    0