Written by AbangNara | April 2nd, 2013

Tahun lepas Abang Nara tidak berkesempatan untuk menonton konsert Wings di Istana Budaya. Nasib baik tahun 2013 mereka akan kembali menggegarkan Istana Budaya sekali lagi. Kali ini lebih padu lagi dengan kehadiran Hillary Ang dan Ian Antonio yang merupakan gitaris hebat Malaysia dan Indonesia.

wings

Gabungan Joe Wings, Hillary Ang dan Ian Antonio ini pasti akan membingitkan lagi telinga para penonton yang bakal hadir menonton konsert Wings di Istana Budaya pada 26, 27, 28 dan 30 April kelak. Abang Nara dah tak sabar dah nak beli tiket. Harga tiket bermula serendah RM69 sehinggalah semahal RM499.

wings

Turut sama mengiringi konsert ini ialah Orkestra Simfoni Kebangsaan. Abang Nara dah dapat bayangkan keasyikan mendengar lagu Taman Rashidah Utama, Sejati, Misteri Mimpi Syakila dan banyak lagi. Confirm terangkat badan dibuatnya. Tak sabar la pulak rasanya.

wings

15 lagi gambar sekitar sidang media Konsert Wings dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Ryaniez Moments Photography.


wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings
wings

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

34 responses to (18 GAMBAR)Wings Bakal Gegar Istana Budaya Bersama Hillary Ang & Ian Antonio

  1. XYZ says:

    Membazir je layan Awie ni.
    Nanti duit banyak bukak kelab malam.

    0

    0
    • gelly gelly says:

      wah..!! jgn lupa bwk2 penari2 tiang sekali k.. kasi gegar pentas segegar kelab malamu.. nyampah ak..!!

      0

      0
    • amor says:

      muka n rambut kalah hantu kak limah…eeeee
      tauke kelab malam..mcm gangster..
      awk sembahyang 5 waktu tak awiee?

      0

      0
      • minah jambu 24jam mengadap compter says:

        kalau dia sembahyang pon tkan dia nk kasitau kauuuuuuuuuuuu buang masa aje. ape ! buat amal ibadat sembahyang pon nk kasitau orang ke !!! nk kena kecoh ke !!

        0

        0
    • cik pedas says:

      dengar nama AWIE ak muak…ak rasa macam hempuk bia mampos artis dasar cetek agama ni

      0

      0
    • K.A.A says:

      sayang bakat menyanyi ada… tapi….

      0

      0
    • lu tak suka lu blah la..dekat dalam ni boleh la lu tunjuk alim..dekat luar belum tentu derrr..wa support wings as a musician..wa suka muzik..hak masing2 tapi lu jgn tunjuk lu punya banggang dalam nara page..rugomaroooo!!

      0

      0
      • gelly gelly says:

        bgoss..!! bleh g jahanam skali gan awie..!! nie mesti peminat tegar kelab mlm awie sbb 2 rbermati2 an back up awieksss.. Dasar slutt

        0

        0
  2. Joe says:

    Aku minat Wings ni, cuma Awie time interact dgn audiens atau tgh nanyi, suka buat style ala2 bapok dia, lawak2 bangang dia, tu yg fail.

    0

    0
  3. kepoh keput says:

    comey rambut awie..mcm megi…sah x mndi wajib tu awie…huhu

    0

    0
  4. kepak ayam says:

    amboi… keje lebih nampak buat konsert sana sini. nak cari duit untuk renovate kelab malam ke?

    0

    0
  5. miss mong says:

    sejati..itu yg kau ucapkan.bawah pohon kembojaaaaaa

    0

    0
  6. Raja Syaffiqa says:

    urhhhh…

    0

    0
  7. apa lu orang nk kata, lu orang kata la..wa tak bleh tutup lu orang punya mulut..yang penting wa layan muzik wings..wa beli tiket nanti pun bukan wa mintak lu orang bagi..wa punya poket wa punya suka la..wa support wings as a musician…dan bukan pengkritik hodoh macam lu orang semua..dasar melayu! sampai kiamat pun masih bercerita hal2 negatif..rugomaroooo!

    0

    0
    • Anonymous says:

      lu mampos nnti lu korek tanah sndri,,x pon soh kluarga lu sruh kmpln wings mndikan mayat lu,,tu pon kalo kmplan dowg taw uruskan jnzah! blah la lu! ayt mcm bgus!

      0

      0
  8. dd and nd berlakon romen x hengatt says:

    Ni semue poyooooooooo

    0

    0
  9. missa says:

    dulu nak jugaklah aku sokong hiburan seni tempatan ni.. tapi skang aku rase cam terpedaya je. segala bayaran lakonan, nyanyian,teater ke konsert ke ape, royalti dan sebagainya buat artis melayu ni hanyut dengan kemaksiatan je… Makin teruk plak tu.Yang pompuan pakaian macam haram. minum arak ape semua… artis laki pun same…! Bila tegur…sombong dan taknak terima plak nasihat orang… benci betul..!

    0

    0
  10. fikir fikir kan lah says:

    SUBHANALLAH………

    0

    0
    • koko says:

      bukan patutnya astaghfirullah ke?

      subhanallah ni macam memuji kekuasaan & kebesaran allah. pompuan cantik, lelaki ensem, keindahan alam, benda indah yg allah cipta.

      0

      0
  11. Kak Limah says:

    Kotor aku tengok awie nie!

    0

    0
  12. awek kulim says:

    kau ingat kau elok cgat.. x suka x pyah tgok… luv awie….

    0

    0
  13. awek kulim says:

    x suka x pyah tgok.. luv awie…

    0

    0
  14. Awie says:

    Rezeki aku bukan kat tangan korang.
    Rezeki anak bini aku kat tangan aku.
    Bukak kelab malam tu rezeki aku, takkan aku nak jual nasi lemak pulak

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      betol cakap kau tu awie minah jambu sokong kau …jangan piker kn ape cakap orang lah !!! buat bodoh pon cantek ! kalau nk dengar cakap orang n takot ape yg orang nk cakap sampai bila2 pon tk boleh maju n banyak duit n tk boleh Berjaya ! lebih baik buat ape yg kite nk buat asal kan tk seusah kn orang sudah n asal kn awie n fmili bahgia n hepi sudah laaaaaaaaaa !! tentang orang yg nk menghina n mengutok tu gi mampos ngan dorang n dorang leh get losssssssssss ha hai !!

      0

      0
    • Awie Murtad says:

      Btol sgt! mmg kt tangan ko awie! ko lh tuhan kan??? hebat lh sgt1 ckp tu kalo xnak ilang akidah, baik diam. Bodoh xbleh di ajar, pandai xboleh dtegur!

      0

      0
  15. . says:

    buang karen jer la kalau nk g tengok..menjak awie buka kelab mlm n dia x leh d tegur naik menyampah plk aku ngan dia….membazir jer kawan2 kalau g tengok…awie ni dh kertu tpi melalak mcm org muda…bila la nk taubat dia ni…memg patut pn kalau dia ni kena buatan org….

    0

    0
  16. Jage2 ada yang menghatiiiiii says:

    dah ghope hantu je. eiiii.

    0

    0