Written by AbangNara | June 1st, 2012

Lama bebenar rasanya tidak mendengar sebarang perkembangan terkini tentang Intan Sarafina. Sejak berkahwin, Intan Sarafina sudah pun menyepikan diri untuk meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga. Dan baru-baru ini telah diadakan majlis aqiqah untuk anak kedua Intan Sarafina iaitu Megat Israfel Raez.

gambar aqiqah anak intan sarafina

Intan Sarafina masih maintain cun seperti dahulu lagi. Terima kasih kepada Syahiran Sukardi Photography yang merupakan jurugambar rasmi majlis aqiqah ini kerana sudi berkongsi gambar-gambar yang sangat cantik ini. Sila LIKE Facebook Syahiran Sukardi Photography sebagai tanda terima kasih.

Lagi 17 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina

46 responses to (18 GAMBAR)Majlis Aqiqah Megat Israfel Raez, Anak Kedua Intan Sarafina

  1. mautausaja says:

    siapakah budak baju biru yg sgt comel itu?

    0

    0
  2. cikmimi says:

    comel anak dia :)

    0

    0
  3. Mummy Aisyah says:

    Cute.., tahniah intan dan hsband… didikla anak2 anda dengan iman, insyaAllah ank2 tu akn jadi penyejuk mata dan hati pd org tuanya.., amin..,

    0

    0
  4. Anonymous says:

    1st..

    0

    0
  5. rara says:

    first!!

    0

    0
  6. mamee monster says:

    bertuah sungguh….

    0

    0
  7. Irman Hazz says:

    x popolaer pown,, bwek?

    0

    0
    • Irman Hazz tak pergi sembahyang jumaat rupa-rupanya says:

      ko lg tak popular irman oiiiii.. at least intan sarafina ni pernah nyanyi dan jd artis.. ko plak nyanyi dlm toilet pun x jd.. blueeerrrrrk! muntah ijou aku ngan aksi ko tu..

      0

      0
    • Anonymous says:

      popolaer tu adik beradik bipolar??? hi huzz, best cuti sekolah??

      0

      0
      • Irman Hazz says:

        diam lah onani musang,,

        0

        0
      • Anonymous says:

        sampai hati huzzzzzz, kita x kwn ke huzz?? huzz onani x baik utk kesihatan klu dimulakan di usia belasan tahun huzz. baik kamu stop. nnt dh besar kamu juga yg menyesal.

        0

        0
  8. angelina jolie ketiak putih bak mutiara, nah ambik....harum x...!!! says:

    klau rase ad niat nk nyanyi blk. baik x payah. jaga husband n ank dh ler. tapi tdung tu pkai lh penuh. nanti kt akhirat dia potong yg bhg x brtudung tu tinggal lh sekerat. blh bayangkan x.??? bayangkn mcm ko tgk citer yg bunuh org then kerat kpala separuh…..hehehehe

    0

    0
  9. Marini Elias says:

    Sweet la gambar ni. Thumbs up! ^^

    0

    0
  10. aku leerrr says:

    cantek sgt2 gmbar2 tu~

    0

    0
  11. Dd says:

    muka husben dia cam TMJ

    0

    0
  12. ck slmh says:

    mano gambo anak 1st dia?
    x pernah nampak pon?

    0

    0
  13. oh bahasa saya! says:

    wah mengalahkan kenduri kawin…sungguh meriah sekali..

    0

    0
  14. gurl says:

    comel nyee bby dia…. tp gurl yg pakai baju biru tu sape?? coz cumil gileer, adakah dia anak intan jugakss..

    0

    0
  15. xoxo says:

    saya memang minat tengok intan ni..lembut air mukanya….

    0

    0
  16. intan ni muka biasa je tapi dia ada daya penarik..lembut je..sedap mata mandang..untung laki dia..anak pun comel2..

    0

    0
  17. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    Hensem nye laki intannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn geram minah jambu lah !! rasa macm minah jambu nk pelok je dari belakang he he……

    0

    0
  18. renung seketika says:

    kan lagi elok yang baik dijadikan teladan yang buruk dijadikan sempadan…jgn kutuk berlebih-lebihan takut nnt klu ditakdirkan dia boleh berubah, dia akan lebih baik banding org yg kutuk2 tu…. wallahualam ;)

    0

    0
  19. princess says:

    klu x silap budak bj biru tu anak kazen hubby intan. mmg comel. cam minah salih. rmbt light brown. kakak dia pun comel gak.

    0

    0
  20. heran bin pelik says:

    aku heran la ngan korng nie….asal komen jer mesti nak bergaduh…….adoiyaiiiiii

    0

    0
  21. Sshh says:

    ala comeinya bdk y pki bju biru 2….

    0

    0