Written by AbangNara | September 15th, 2015

Jue Aziz satu ketika dahulu memang terkenal dengan imej seksinya. Namun itu semua adalah kisah lama. Mendapat hidayah untuk bertudung selepas bermimpi bertemu arwah ayahnya, kini Jue Aziz tampak begitu menawan dan manis sekali dengan imej barunya. Malah kesemua baju-baju terlampau seksi miliknya juga telah dibuang. Satu tindakan yang amat bagus sekali.
jue aziz

Walaupun ada yang mencadangkan agar baju seksi tersebut dijual, namun Jue Aziz mengambil keputusan untuk membuangnya. Kata Jue Aziz:-

Alhamdulillah, saya kini lebih tenang dan selamat. Paling penting juga orang sekeliling lebih menghomati penampilan sebegini. Jika sebelum ini pelbagai persepsi negatif dilemparkan, tapi sekarang lebih ke arah positif.

Saya akui berhijab juga tak lepas daripada pelbagai dugaan. Tipu kalau saya katakan tak ada, tapi semuanya dapat diselesaikan dengan lebih tenang dan lancar. Allah SWT permudahkan jalan itu.

Ada sesetengah baju yang boleh disuai padan dengan penampilan baru ini, saya masih simpan. Kalau yang terlalu seksi saya buang terus. Ada orang cakap kenapa tak derma atau jual, tapi pada saya tak ada gunanya.

Apabila berbuat demikian, ia lagi menambah dosa. Sepatutnya kita perlu mendidik ke arah kebaikan bukannya mendorong jadi lebih negatif.

jue aziz

Semoga dengan penghijrahan ini, Jue Aziz akan lebih murah rezeki, diberikan ketenangan dalam hidup serta dipermudahkan segala urusan. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Harian Metro.

jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 responses to (16 GAMBAR)Jue Aziz Yang Semakin Menawan Bertudung

  1. kiah propa says:

    cantik

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Jue Aziz mmg selalu cantik! Natural beauty, suka sangat. Pernah nampak Jue Aziz mjual kat bazaar ramadhan puncak alam mmg cantik, make up tetap pakai but dgn gaya yg tak sombong buat aku nampak dia cantik sgt. :D

    0

    0
  3. senah says:

    rani mukherjee malaysia

    0

    0
  4. fifi aina taskunu says:

    sgt betul tindakan ..menghalang org lain dripada buat kemungkaran..syabas jue aziz,…smoga Allah nampak usaha jue aziz utk ajak org ke arah kebaikan…semoga kekal dalam hidayah Allah swt .amin ya rabb

    0

    0
  5. fifi aina taskunu says:

    sgt betul tindakan ..menghalang org lain dripada buat kemungkaran..syabas jue aziz,…smoga Allah nampak usaha jue aziz utk ajak org ke arah kebaikan…

    0

    0
  6. Nyot Nyet says:

    Alhamdulillah.
    Inspirational journey.
    Congrats, Jue Aziz. Moga doa/ perbuatan yang baik itu berbalik kepada diri sendiri, malah berlipat ganda kebaikannya.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    cantik jue…

    0

    0
  8. Furawa says:

    MasyaAllah, Jue sgt cantik bertudung and she’s natural beauty!

    0

    0
  9. mimos says:

    pakai tudung je terus puji melambung… mmg cantik tp perangai masih lahanat .. pakai tudung apa utk fesyen je bangsat2 ni… hisap vape berkepul2 kt hartamas mont kiara tu sopan ke bertudung mcm jilake…

    0

    0
    • minah jambu says:

      betol kau cakap tu mimos ..minah2 tudung ni semua hipokrit ..dorang nk kn pujian dari peminat n orang ramai aje tapi hati dorang lom ikhlas n tak bagos ! nanti bila dh kena cerai ngan laki dorang akan menyesal bertudung..nk bukak tudung dh tk boleh nanti peminat hentam rabak2 punye…jadi terpaksa la pendam rasa n stress..

      0

      0
  10. muntah hijau says:

    Alhamdulillah.. Semoga Allah kurniakan Jue sahabat2 yang boleh memberi contoh yang baik agar Jue sentiasa istiqamah dalam mencari rahmat Allah. Aamiin.

    0

    0
  11. ... says:

    bila hati telah hitam, org nak berubah ke arah kebaikan pun dia boleh prasangka buruk and kutuk. yg stress pakai tudung tu kauuu minah jambu. org lain pakai tenang je

    1

    0
  12. rina says:

    bila hati telah hitam, org nak berubah ke arah kebaikan pun dia boleh prasangka buruk dan kutuk. yg stress pakai tudung tu kau minah jambu. org lain tenang je

    1

    0