Written by AbangNara | December 24th, 2015

Bakal bergelar isteri sekali lagi pada hari Jumaat ini, semalam telah pun berlangsung majlis malam berinai untuk Nabila Huda yang bertemakan Hawaii. Meriah sungguh Abang Nara tengok gambar-gambar yang dikongsikan. Suka tengok bunga-bunga di kepala. Memang happening!!! Antara rakan-rakan yang hadir ialah Sharifah Sakinah, Erma Fatima, Kilafairy, Umie Aida dan ramai lagi.

nabil huda

Nabila Huda kelihatan sangat cantik berseri-seri menjelang hari bahagianya. Tak sabar nak tengok kejelitaan Nabila di hari bahagianya kelak. Sama-samalah kita doakan agar semuanya berjalan lancar serta perkahwinan ini kekal buat selama-lamanya.

nabil huda

Lagi beberapa gambar sekitar malam berinai Nabila Huda dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram @DearAzalea.

nabil huda

P.S: Cantiknya tudung-tudung daripada www.pwetty.com.my nie. Memang menyerlahkan kecantikan dan kejelitaan si pemakainya. Warnanya pun cantik sangat. Nampak tak bunga ros di tudung tue? Ia dilukis dengan tangan oleh pereka terkenal Malaysia. Kualiti kain, jahitan dan rekaan semuanya tahap tertinggi, berbaloi dengan harga RM150. Untuk lihat lebih banyak rekaan, boleh ikuti Instagram @rose.silk.

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

nabil huda

22 responses to (15 GAMBAR)Sekitar Malam Berinai Nabila Huda Bertemakan Hawaii

  1. Anonymous says:

    x meriah ahhhh….x nampak konsep hawaian pun.

    0

    0
  2. Cili says:

    setakat kalung bunga…hawaii? adoi…baik buat ala thaipusan terus.

    0

    0
  3. kak nam says:

    bagos cam ni, bercinta senyap2 je. yg ko, bercinta pelok pegang raba gesel tetek..kawinnya idok pon. last2 nama je busok. yg hado…heheheh

    0

    0
  4. bontot kurap says:

    tahniah ler. hrp lepas kahwin kurang sikit pakai seksi2 ye. anyone ade krim untuk merawat kurap?

    0

    0
  5. nok gebuzzz says:

    pelik2 la tema dyorg ni………….

    0

    0
  6. Nokharommm says:

    Apesal dah mcm org gila sekor2

    0

    0
  7. Anonymous says:

    entah ap2 je dia org ni…x de y menarik pn..sekian..terima kasih.

    0

    0
  8. SURAYA says:

    TAHNIAH ABIL ….. SEMOGA BERBAHAGAI HINGGA KE AKHIR HAYAT

    0

    0
  9. anon says:

    Untung si nabila ni, tak nampak tua, nampak mcm budak2 je…neway congrats…..semuga berkekalan

    0

    0
  10. cikmek says:

    Dia kawen dengan SIAPA…………….??????
    Mjistret, loyer, doktor or………retis???????

    0

    0
  11. inawan says:

    Tahniah nabila….moga kekal ke till jannah.biar lah apa2 org nak cakap janji nabila bahagia dan tak menyusahkan org…

    0

    0
  12. Love nabila says:

    Kesian abil.jgn la kutuk2 wei..dh okey tu tema hawai abil.x pki seksi2..kang dia pki seksi2 kang korg kutuk lg teruk..otak cetek korg yg kutuk2 ni..

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Cantiknya ka zarina meletos gitu

    0

    0
  14. Anonymous says:

    suka hatiii abil laaaa nak buat majlis macam mana ponggg.. x mintak duit korangg okayy!! Love you sis nabila huda!!

    0

    0
  15. Mind U..... says:

    Maaf… terperanjat gegirl…
    baca laju… Hawaii jadi Haiwan…
    Kusmangat……
    Terperanjat…
    Takkan nabila nak ada tema mcm tu…
    Majlis draw inai …..

    0

    0