Written by Bella | May 31st, 2017

Semalam, pelakon Scha Al Yahya telah meyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 34 di The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur.

Majlis dengan tema tradisional itu berlangsung dengan cukup meriah sekali dan dihadiri oleh teman-teman rapat termasuk selebriti Dynas Mokhtar. Scha kelihatan cukup anggun berkebaya moden manakala suaminya Awal Ashaari kelihatan kemas dan tampan berbaju Melayu.

Selamat hari jadi kami ucapkan kepada Scha, semoga diberkati umur dan murah rezeki serta bahagia selalu.

Berikut kami sertakan beberapa lagi foto sekitar majlis hari lahir Scha yang ke 34 dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : rasafilm.co

13 responses to (15 FOTO) Sekitar Majlis Hari Lahir Scha Al Yahya Yang Ke 34 Dengan Tema Tradisional

  1. Bawang Besar says:

    sweet giler….

    2

    3
  2. nak baju gitu boleh? says:

    lawanyaaaa baju scha by rizalman tu…. check kat zalora RM1350 kau…. tercekik den menengok rogo eh…

    26

    0
  3. peah says:

    Dua2 nmpak makin muda….aku ingt aku nengok gambar lama…. untung jd retis!

    3

    2
    • nyampah says:

      ala biasalah nmpk muda, jika anak datuk kan..lgi2 dduk bndr, x penah ke swh, ptg geth, yg 34 mcm 24, cer kalau umur org kpg ssh umur 34, mcm 54..jgnlah bndigkan org bdr yg sng. Bkn retis je, kbyankan org senang mcm tu, tapi kalau umur 34 bukn mugkin dh ada anak 3 org…btul x.

      18

      0
      • eh ah eh ah says:

        ade je org kampung cantik menten muda , ko ni mesti jenis duduk flat pastu gemok busuk kepam anak berderet laki ignore kan ..

        ko igt org kampung semuanya motong getah , sawah padi je ke ??

        2

        5
        • nyampah says:

          eh eh eh ah
          itu contoh la, aku x ckp semua org kpg, mesti ko ddk pprt kn, yg smpah lempor dn kena kepala kt ko, lebih2 bila ko naik / msuk lif, dh tntu ko ttup hidungkn,,,sbb tmpat ko busuk, mcm hati ko..

          1

          1
  4. Anonymous says:

    Manis dan sopan nyer scha

    1

    1
  5. Anonymous says:

    Kata scha ngandung?? Blum nampk kot

    0

    0
    • belacan says:

      dia kata sedia utk hamil…sedia je..blum tntu hamil..dh hamil blum tntu smpai ke 9 bulan..dh besalin blum tentu normal anak tu atau tak, dn sekolh blum tntu smpai ke u..dn etc

      3

      0

Leave a Comment

Optional