Written by AbangNara | June 20th, 2012

Rasanya semua sedia maklum yang Dynas sudah pun selamat melahirkan bayi lelaki baru-baru ini. Sehingga hari ini, Dynas masih belum bersedia untuk berkongsi info tentang anaknya ini. Sambil menunggu, apa kata kita layan dulu beberapa keping gambar Dynas yang sangat comel ketika mengadakan maternity shoot.

dynas

Lagi 13 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Aizat Aziz.

dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas
dynas

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to (14 GAMBAR)Dynas Mokhtar Dalam Maternity Shoot

  1. jo says:

    nice shots

    0

    0
  2. aper2jer says:

    nampak sopan

    0

    0
  3. joyah says:

    cantik dynas, baju nya pun cantik, selesa, tak terlalu sendat mcm slalu artis2 pakai time ngandung..

    0

    0
  4. aper2jer says:

    suka tgk gambar kalini…..x menonjolkan sgt perut tur….simple n mcm semulajadi..

    0

    0
  5. hunny says:

    cantik anak dia..

    0

    0
  6. jeng jeng jeng says:

    hOt mama.. aww !

    0

    0
  7. muahh says:

    mane laki die ?

    0

    0
  8. dynas cantik, baju pun tak lah sendat menonjolkan perut sgt. nampak cantik sgt. anaknya comel sgt. n congrats 4 the newborn baby boy.

    0

    0
  9. hunny kitty says:

    tahniah aizat..take a great moment..!! bangga jap.. :P

    0

    0
  10. sukan says:

    ala..dynas cantik,lofa pun cantik..semua ciptaan ALLAH taala ni cantik..yang membezakan adalah akhlak je..(mcm la aku ni pun baik sgt..hehehee)..tpi setahu aku dynas dan lofa sama2 keturunan org kelantan kan..udah2 la bezakan mereka berdua..sama cantik dah..huhuhuuhh..msti ramai dislike aku ni…ok bye………

    0

    0
  11. Celena Gemas says:

    bila nak pakai tudung wahai pn dinaz?

    0

    0
  12. meeradriana says:

    nice picture..

    0

    0
  13. No One says:

    Gojes mommy

    0

    0
  14. Anonymous says:

    DYnas kturunan ganu la

    0

    0