Written by AbangNara | August 5th, 2013

Patutlah agak lama tidak mendengar perkembangan terbaru mengenai pelakon hebat, Adi Putra ini. Rupa-rupanya Adi sedang menunaikan ibadah umrah di Tanah Suci Mekah. Semoga segala amal ibadah yang dilakukannya diterima lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan ini.

adi umrah

Turut sama menunaikan umrah bersama Adi Putra ialah Dato Muzri, Taufik Nong serta Imam Muda Hizbur. Melihat gambar-gambar yang dikongsikan menerusi akaun Instagram Adi Putra membuatkan Abang Nara pun terasa ingin pergi ke sana. Mesti seronok sangat-sangat.

adi umrah

Lagi beberapa keping gambar Adi Putra menunaikan umrah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Kit MUGEN untuk Honda Jazz/Fit 2014 mula kelihatan

adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah
adi umrah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to (14 GAMBAR)Adi Putra Tunaikan Umrah Di Bulan Ramadhan

  1. DITTO says:

    ALHAMDULILLAH……

    0

    0
  2. jaz says:

    a very humble actor….

    0

    0
  3. deheart says:

    imam muda Hizbur :)

    0

    0
  4. saekotanaka says:

    dah pi umrah bnyak kali nie xpyah la blakon adegan yg plu bersentuhan lg…lg manis kalau mcm tu…jgn tkot utk berubah kpd sesuatu yg baik sb Allah S.W.T dah berjanji akan ada rezeki bg org2 yg beriman…ce blakon citer2 yg berunsur keagamaan..mesti menarik…kan3

    0

    0
  5. jom kawin says:

    Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf? oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee’s)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.com
    drina1998.blogspot.com

    0

    0
  6. reeza says:

    Kaabah…tunggu kedatangan ku…..AMIN…..

    0

    0
  7. Linzy Longkang says:

    Takkan gi umrah pon nak pose seme tunjuk bang?

    0

    0
    • lalaland says:

      apa salahnya dia tunjuk…nak share ap yang dia buat. macam ni la org kita, asal buat baik je disalahertikan. tak faham betul la…

      0

      0
      • Linzy Longkang says:

        Bukan takleh nunjuk cakap gi umrah pun org bole tau mcm mana, ko ni lalaland pegi tido tuh menyibuk jekksss

        0

        0
    • kayla says:

      biarla dia nk tunjuk….atleast dia tunjuk keindahan kota mekah disana bg org yg xpernah lihat, dan membuka pintu hati org yg xterlintas nk pegi pun ingin pegi sn…aishhhh cer pikir +ve sikit…l

      0

      0
  8. Anonymous says:

    Ikut suka dia la nk tunjuk ke idakk..dia artis kot..sure peminat suka je tgk pic dia nih..ko x suka g jauh2 sudaaa…

    0

    0