Written by Bella | October 5th, 2015

Bulan lepas,penyanyi Nubhan telah sah bergelar suami kepada Afifah Hidayah Ahmad Tawfek yang  merupakan seorang pelajar perubatan di Mesir.

Mengakui semakin bahagia sejak mendirikan rumah tangga, ia jelas terpancar dalam setiap foto bulan madu yang dikongsikan oleh Nubhan sendiri menerusi akaun Instagram miliknya.

Nubhan dan isterinya telah memilih benua Eropah sebagai destinasi bulan madu mereka. Tidak dapat dinafikan memang indah sekali pemandangan di sana. Mereka juga dapat berkunjung beberapa tempat menarik seperti Eiffel Tower dan Disneyland di Paris.

Jom kita layan beberapa lagi foto sweet pasangan ini ketika berbulan madu dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Kredit foto: Instagram Nubhan

8 responses to (14 FOTO) Percutian Bulan Madu Nubhan Dan Isteri Di Eropah

  1. lawa says:

    cun pic yg ade pokok wane purple 2..

    0

    0
    • Anonymous says:

      haa klu nk amek gmbr mcm ini. xkesahlah g honeymoon ke holiday suke2 ke. kan nampak background kwsan tu..baru nampk yg btol2 g eropah..ini blik2 muke die..kaki die..tgn die..gmbr scenary xnmpk.ok,babai!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    asal jangan macam ashraf muslim, isteri sibuk belajar dia sibuk dengan kekasih, menipu bini lepas tu pura2 alim. tak sampai 2 tahun kawin di siam

    0

    0
  3. Anonymous says:

    suke tgk… terkenang plak time honeymoon dlu2. hehe! pe2 pn klu gian nak gi bercuti tue biarlah dah berkahwin cmni hah.owg tgk pn x meluat.. jgn bgai nak rak bercinta hurung kesane cni melancong x ingt dri last2 putus. propa jer lbih!!

    0

    0
  4. Kah says:

    Certain angle, muka macam erin malek sikit

    0

    0
  5. ayah anda kulup says:

    tahniah nubhan..
    selamat berjuang..balik malaysia bawak berita gumbira..
    kipidap dongibab

    0

    0
  6. ichma says:

    iras miera liyana pon ada jugak..

    0

    0