Written by serenity | October 5th, 2015

Anugerah Skrin 2015 akan berlansung pada 8 November ini di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur mulai pukul 9.00 malam.

Ia mempertandingkan 31 kategori yang merangkumi drama, filem, penerbitan dan teknikal. Tema ASK pada tahun ini ialah ‘Raikan Bintang’ (Celebrating the Stars) dan menggunakan warna emas dan hitam sebagai simbol bintang berkilau di langit untuk keseluruhan dekorasi, pakaian dan tatarias.


 photo 12070781_1466142597049732_1192336354_n.jpg

Berikut dipaparkan gambar-gambar selebriti yang hadir ke majlis sidang media ini. Kredit gambar Selebriti Online.

Program Kebangsaan JKKN Oktober 2015 ini….Tandakan kalendar anda!!!

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Saturday, 3 October 2015


 photo 12081023_1153293901365740_403938085_n.jpg
 photo 11950535_919065388162660_1604484373_n.jpg
 photo 11910448_436680013206138_599695465_n.jpg
 photo 11939515_1504864073161563_400782763_n.jpg
 photo 11931019_1743986162499218_1060609089_n.jpg
 photo 11881704_1716876188536176_2107523835_n.jpg
 photo 11363813_544648679016159_306750773_n.jpg
 photo 11358260_1710391625858052_1699404048_n.jpg
 photo 11420880_1060324523987034_2142321556_n.jpg
 photo 11176047_181301928871654_1623093859_n.jpg
 photo 11262830_513148675515317_526070002_n.jpg
 photo 11856589_417819401743323_2007594914_n.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to (13 GAMBAR)Selebriti Di Sekitar Sidang Media Anugerah Skrin 2015

  1. Lovelyvic says:

    Siapa sebelah atikah suhaimee?
    (gambar selepas Faizal Hussein)

    Kenapa Tasha Shila nampak hitam sgt?
    Sunburn ke?

    0

    0
    • Anonymous says:

      dslr ke pakai kamera filem kodak neh..

      0

      0
    • Anonymous says:

      bila masa si tasha ni putih ? haha . dia mmng gelap act. dlm tv dlm ig biasa la lighting. dlm tv msti la editing kasi lighting . dia mmng bkn putih. hitam2 manis

      0

      0
  2. Anonymous says:

    gambar x berkualiti..

    0

    0
  3. peah nget ngot says:

    BANG NARA nihh gambar si ayda jebat tuh ada dua pulak. yg lain semua satu. Bang nara minat si ayda nihh -,-

    0

    0
  4. rakyat says:

    Kamera zaman bila lah diaorang guna ni..teruk bebenor…tak professional langsung.

    0

    0
  5. chempaka says:

    hek eleh tasha.. nak wat style ala2 gadis kpop gitue. tapi syggg kulit itam.

    0

    0
  6. MAKAN says:

    apsal muke diorg ni nampak xsemegah je ek..

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    ayda jebat bajet menang la tu….

    0

    0
  8. Anonymous says:

    sorry to say..tp fesyen fafau mcm tak ngam jer. sorry klu tak setuju. pendapat aku je.

    0

    0