Written by AbangNara | July 25th, 2012

Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini.

aqasha umrah

Dengan drama Dejavu Di Kinabalu yang sedang ditayangkan, kini nama Aqasha semakin kukuh di hati peminat dunia hiburan Malaysia. Abang Nara pun suka dengan mutu lakonan yang ditunjukkan oleh Aqasha. Memang superb. Semoga ianya berterusan dan akan berkembang lagi di masa hadapan.

aqasha umrah

11 lagi gambar Aqasha menunaikan umrah baru-baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Pembunuhan yang berlaku semasa tayangan filem The Dark Knight Rises di Colorado.

aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah
aqasha umrah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 responses to (13 GAMBAR)Aqasha Tunaikan Umrah Di Kota Mekah

  1. Kurus says:

    syukur alhamdulillah

    0

    0
  2. xxx says:

    1st

    0

    0
  3. budak cute says:

    suka gan aqasha nie…ahaks….

    0

    0
  4. pening lalat says:

    alhamdullilah..semoga mereka ini boleh menjadi iman kepada bakal isteri dan bakal anak2 nanti…amin..

    0

    0
  5. hantu mak limah says:

    aku rasa dia gi umrah + shooting neh…

    0

    0
  6. emo says:

    haila..macho betol gmbr yg 2nd last tuh..hukhuk

    0

    0
  7. emo says:

    haila..macho betol gmbr yg 2nd last tuh..hukhuk

    0

    0
  8. emo says:

    haila..awat macho sgt gmbr yg 2nd last tuh..hukhuk

    0

    0
  9. No One says:

    untung nye dpt berpuasa di tanah suci…
    :)

    0

    0
  10. mixgirl says:

    ensemnyer pic 2nd last tu….nasib dia dh kawen klau x aku ngorat…hahahaha

    p/s:smoga jd ank,suami n ayah yg baik…aminn…

    0

    0
  11. mak c kina says:

    aku minat dia sejak mule2 dia berlakon dlu..baik ke jht ke,aku ttp suke…bg aku, dia antara hero melayu yg macho…

    *p/s : suke mse ammar nyanyi utk nadira sambil petik gitar tu…

    0

    0
  12. mazz says:

    rindu nak ke sana lagi…. ;(
    masa tengah muda ni elok la pergi mengerjakan ibadah umrah / haji ni jika berkemampuan.. nanti masa dah tua dah tak larat nak tawaf, nak saie… memangla boleh upah orang tolakkan pakai wheel chair or pakai motor.. tapi adalah lebih afdal kalau ibadah kita itu kita tu laksanakan sendiri tanpa mengharapkan bantuan….. =)

    0

    0
  13. nia says:

    buat je nadira mati..senang cite…aku paling mnyampah dngan watak nadira,xtahu nk brsyukur..walaupun xde lg perasaan cnta pada bazli sekurang2nya dia tetap gak ngn bazli demi budi..huh xblh nk halang sbb cinta..kau hidup atas dunia ni brpndukan cinta je ke?cinta blh dihalang kalau kau kuatkn diri kau dngan iman..sepatuknya bnda cam ni xtrjadi kalau kau xterikut ngn perasaan kau sngat..huh..bnci nadira,ammar pun sama mnyampah..

    0

    0
    • Akus says:

      aku rasa baik nadira pilih bazli..coz bazli snggup bersusah payah berkorban demi kasihnya kepada nadira..lagipun selama dia sakit bazli yg mnjaga,mengambil berat x kira ms dlm ape jua keadaan sekalipun..nadira memng x patut pilih ammar krn cinta bleh datang dn pergi..ammar konfius antara nadira & bekas makwe yg dh meninggal tu sbb perwatakan mereka serupa..dlm ms sm trjerat dlm percintaan yg hadir tnpa duga..^^

      0

      0
  14. Akus says:

    tahniah aqasha dpt pergi umrah & berpuasa di kota mekah..moga anda sejahtera hendknye selalu agar dpt mnjalani ibadah dgn sempurna.aku pn mnntikn detik bersejarah untuk beribadat di sana andai ade kemampuan..amin….

    0

    0
  15. sayang salmah says:

    pleaselah…. nak bazli jugak2..nak bazli kawen ngn nadirah… benci ammar… dh la takde kerete asyik pinjam kete housemate je… bazli kaye..setia pulak tu… pleaselah undi bazli k?

    0

    0
  16. lengchai says:

    apasal 2 ekor artis 2 wt simbol tu mse b’gmbr? rock kah?

    0

    0
    • xxxx says:

      ekor? sedap kalau org panggil ko ekor ke?
      kalau rock pun, dosa ke? dia hina Tuhan ke?
      ko hina manusia lain tu takpe?

      0

      0
  17. xxxx says:

    go bazli! #team Bazli

    0

    0
  18. xxxx says:

    go bazli! #team Bazli

    0

    0
  19. […] Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini. Dengan drama … Continue reading → […]

    0

    0
  20. ahraf says:

    0

    0
  21. kanak-kanak desa says:

    Alhamdulillah..(^-^) tak sabar nak pergi jugak..

    0

    0
  22. gaga gugu says:

    “Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini.”
    Lepas dia kahwin makin mencurah2 rezeki dia.. Alhamdulillah….

    0

    0
  23. gaga gugu says:

    “Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini.”
    Lepas dia kahwin makin mencurah2 rezeki dia.. Alhamdulillah….

    0

    0
  24. gaga gugu says:

    “Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini.”
    Lepas dia kahwin makin mencurah2 rezeki dia.. Alhamdulillah….

    0

    0
  25. gaga gugu says:

    “Semenjak dua menjak ini nama Aqasha semakin bertambah popular. Kehebatan Aqasha menjiwai watak di dalam drama lakonannya membuatkan jumlah peminatnya semakin bertambah. Tak salah kalau dikatakan Aqasha adalah antara nama besar di dalam industri hiburan Malaysia sekarang ini.”
    Lepas dia kahwin makin mencurah2 rezeki dia.. Alhamdulillah….

    0

    0
  26. Aq Haiqal says:

    gmbar aqashah dgn botak tu dkt tepi hotel al-safwa..
    indah apabila mengambil gmbar di situ..

    0

    0
  27. Cik Noona says:

    Oooouchhh..my favourite “HERO”^________________^

    0

    0