Written by AbangNara | July 11th, 2014

Serius comel!!! Semakin cantik, jelita dan menawan Neelofa apabila dirinya mengambil keputusan untuk berhijab. Memang boleh dijadikan isteri solehah. Hehehe. Nasib baik Abang Nara dah kahwin. Jadi bagi peluang kat jejaka bujang di luar sana untuk mengorat Neelofa. Memang sedap mata memandang. Tenang je rasa.

noorneelofa

Sejak berhijrah juga nampaknya Neelofa semakin aktif mengajak para peminatnya untuk turut sama melakukan ibadah terutamanya di bulan Ramadhan ini. Salah satunya ialah majlis berbuka puasa dan terawih yang bakal dianjurkan pada 19 Julai ini. Satu langkah yang baik untuk mengajak para muslim dan muslimah untuk memperbanyakkan amal di bulan baik ini.

noorneelofa

Semoga Neelofa terus istiqamah dan semakin aktif dalam bidang dakwah selepas berhijab ini. Tahniah sekali lagi diucapkan. Lagi beberapa gambar Neelofa bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Neelofa.

noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa
noorneelofa

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 responses to (13 GAMBAR)Neelofa Yang Semakin Menawan Bertudung

  1. Badang says:

    So cute lah pakai tudung

    0

    0
    • Fazura says:

      eleh , aku nanti pakai purdah , pastu aku jual purdah jenama aku sendiri ,

      0

      0
      • thewannababe says:

        Salam. Tak baik mengutuk. Sebagai umat Islam, kita perlu fikir benda yg positif. Kalau dia nak jual tudung, baguslah. Kalau nak cakap Lofa promote tudung dia, tak nampak pula. Sebab tudung yang dia jual, tinggal sarung saja. Yang dia pakai, shawl. Beza dengan apa yang dia jual. Lagi satu, awak memakai nama ‘Fazura’. Tak tahulah nama awak memang Fazura ke saja letak ataupun sebab awak tahu Fazura dengan Lofa tak ‘rapat’. Tapi statement dan username awak boleh cetuskan pertikaman lidah. Sila fikir balik

        0

        0
        • La Qoya says:

          Baguslah tu….Nabila Huda bila lagi ye?

          0

          0
        • Rooney says:

          bosaannnnnnn melayu2 kat sini….pakai tudung je..ayu. pakai tudung je menawan…pakai tudung je…kelahiran semula dan islamik. please la. bukanya baik2 sangat pun. tu, dua hari sudah..perempuan pakai tudung kena tangkap songlap duit berjuta kat ipoh…

          0

          0
        • Coli Hitam says:

          Peringatan: Pakai tudung tapi x cukup syarak dan garis panduan seperti berseluar ketat nampak lurah jubor, lengan pendek, warna terang…serupa kalian semua masih lagi BERTELANJANG ye!.

          Ingat tu….

          0

          0
        • Olga says:

          Syukurnya…cencalok takkan dikenakan GST.

          0

          0
        • Yawnnnnnnzzzzzzzz says:

          Yes, we get it, Nara.
          Next?

          0

          0
        • Tak sanggup says:

          Terkini: Demi kesihatan Ifa Raziah masuk hospital…buang silicone payudara.

          0

          0
        • mira says:

          Video: budak perempuan bertudung kaki buli…

          0

          0
        • minah jambu 24jam mengadap compter says:

          betol tu rooney…minah tudong ni bukan Nye boleh pecaya sangat …lagi pon kite nk kena hati2 ngan minah2 tudong ni…memang betol cakap u minah tudong ni bukan Nye baik sangat ponnnnnnnnnnnn eksen aje lebih !

          0

          0
    • gm says:

      Honestly, i don’t fancy her but she does look classy to boot.

      0

      0
      • Baby AA says:

        x best la gossip ni…x menjana minda.

        0

        0
        • Sila Try says:

          ENOT HYGINE FEMININE CLEANSER -memutihkan celah2 peha -mengetatkan -mnghilangkan keputihan dan gatal2 -mnghilangkan bau yg kurang mnyenangkan -yg punya masalah buasir bleh mbantu mngecutkan buasir -boleh jugak digunakan untk mmutihkan ketiak 0 pH harga pasaran rm 60/botol 2botol rm100 pati buah strawbery,manjakani,sireh ,kacip.

          0

          0
      • minah jambu 24jam mengadap compter says:

        budak pompan bertudong ni prangai macm anak sundal nk eksen gangster konon ! sia2 aje mak bapak antar gi sekolah buang2 duit aje antar gi belajar sekolah tapi prangai macm jalang suka2 pukol anak orang ! kau ingat anak orang tu mak engkau yg kasi makan !! prangai macm ni kalau dudok utan pon binatang pon tknk terima huh !

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap compter says:

          maksud minah jambu budak pompan sekolah bertudong yg kt dlm vdeo

          0

          0
        • Anonymous says:

          haha .. kelakar pulak aku baca komen ko yg last sekali . punya la brpost2 komen emosi tahap dewa kat pompuan btudung , upe nya pompuan yg kat dalam video tu je .. menda la .. haha

          0

          0
    • my_instinct says:

      nampak anak rambut + still rapat2 dgn laki
      kalau bole bertudung tu seiring dgn rasa malu utk bebas begaul dgn ajnabi

      0

      0
    • apekehe says:

      pelik aku..org lain pon berhijrah tapi perlu ke canang 1 dunia? kat tv, radio? apa tujuan berhijrah sebenarnya? nak glamour? nak orang ingat kita baik? come on la..jangan permainkan ‘tudung’, jangan permainkan ‘islam’.

      0

      0
  2. Reeen says:

    Asal ada gambar nampak rambut. Mina ni tahu ke nak pakai tudung…

    0

    0
    • ukhti says:

      Kan baru je Neelofa pakai tudung. Bila nk berubah, sikit-sikit kan….. Kta doakan supaya dia tutup aurat dgn sempurna slps ni dan istiqomah…

      0

      0
    • Anonymous says:

      dah agak dah … mesti ada komen yg tegor pasal anak rambut lofa ..

      0

      0
  3. anon says:

    Pandai jgk cari publisiti bila dah bertudung pun. Besar jgk hidung minah ni esp gambar yg dia pakai tudung hitam tu, & still nampak anak rambut. Blh perbaiki lagi……next….

    0

    0
  4. nnn says:

    bukan nak cakap apa lah.tkde nak sanjung sanjung sgt pun dia ni.tapi kita yg pakai tudung berbelas belas tahun pun kadang rambut tu ternampak.pakailah tudung ariani ke fareeda ke tudung bawal ke, kesilapan biasa je kot.stop being so judgemental laaa

    0

    0
  5. bunga says:

    alhamdulillah,tahniah kpd neelofa..tp klu pakai baju yg labuh sikit @ melepasi paras punggung subhanallah lagi cantik..

    0

    0
  6. pzzzz says:

    serius cantik!comel3x…..

    0

    0
  7. Pemerhati says:

    Comel sungguh. Harap nawaitu tu betul. Bertudung sbb tuntutan agama bkn sbb nk jual produk atau ikut trend. Satu persatu artis malaysia mula berhijab. Alhamdulilah. Tp biarlah niat tu betul bkn sbb bertudung ikut trend atau biar npk suci gitu. Wallahualam.

    0

    0
  8. juju says:

    wahhhh masih ada jugak yg dengki..manusia2.

    0

    0
  9. weng weng says:

    alahai..tak dapat tengok body ko lagi..seksi pakai baju sengkat dan ketat..hu..hu

    0

    0
  10. kodok says:

    Ni lah hasil dari didikan background family yang baik. Tengok life neelofa, ibu bapanya nya. Teratur kehidupan, educated, sopan. Ibu Bapanya yang sangat tegas Alhamdulillah neelofa. Retis yang tua bangka pulak makin tak insaf-insaf dok perasan hot aja.

    0

    0
  11. perak says:

    ha…kan comey cmtu…good2

    0

    0
    • saya says:

      x kisahlah klau artis atau sesiapa pun bertudung/berhijab utk ikut trend..sekurang2nya mereka dah menjalankan kewajipan sebagai org muslim..menutup aurat bukan sbb niat atau sampai seru..tp wajib..

      0

      0
  12. kenangabiru says:

    Perempuan yg baik tidak semestinya bertudung… tetapi perempuan yg bertudung itu pastinya perempuan yg baik kerana mereka tahu menutup aurat dgn sempurna itu satu kewajipan sebagai umat Islam…
    Renung2kan & selamat beramal…

    0

    0
    • K bye says:

      tutup aurat mulut longkang…tak guna juga.

      0

      0
    • Anonymous says:

      Pakai tudung dgn baju sendat, jarang,lengan pendek, seluar legging..dgn lelaki duduk pegang2, perempuan camna pulak ?

      0

      0
    • minah jambu merah biru says:

      bertudong tapi penyamun camana ? kena tangkap khalwat camana ? yg buang anak kt longkang tu camana ? ada kah perbuatan yg sebergitu di perboleh kan asalkn menutup aurat ? cakap macm bagos aje huh !!

      0

      0
  13. Tipah says:

    ENOT HYGINE FEMININE CLEANSER oleh Pelawak Terkenal Enot Kini DiPasaran.

    -memutihkan celah2 peha -mengetatkan -mnghilangkan keputihan

    Cubalah…harum.

    0

    0
  14. maestro says:

    Susah jugak kan jadi artis. Memang berniat baik berubah pakai tudung. Tapi sebab dia artis jadi kenalah jaga status KAN. Semoga cik Neelofa ni menjadi artis yang mengajak orang ramai berubah juga kearah kebaikan. InsyAllah.

    0

    0
  15. zaliph says:

    Saya nak berkongsi 1 program yg boleh buat income sampingan..
    FREE REGISTER tiada apa2 bayaran yang dikenakan . Tiada tipu muslihat (kalau anda rasa program ni menipu…anda x rugi apa2 pun..anda tak keluar modal pun kan??) Tak perlu cari orang… tak perlu jual atau beli barang … syarat kelayakan:
    Anda ade FACEBOOK/WHATSAPP/WECHAT dan tahu guna komputer sikit2.. apa saja termasuk twitter atau laman sosial yang lain . Anda perlu open link dibawah dan register sebagai member.
    Lepas register anda terus dapat USD25 x 3.4 = RM85.00..lepas tu anda akan dapat link anda sendiri dan dari situ akan ada yang guide bagaimana untuk buat income yang boleh cecah RM2000++ dalam MASA SEMINGGU.
    Duit anda boleh pilih samada duit masuk ke acc bank atau cek akan dipos ke alamat rumah anda..
    Register PERCUMA sila klik kat sini http://TheWeeklyJob.com/?id=550.
    Tak rugi apa pun Cuma perlukan keberanian, halakan tetikus ke link ini http://TheWeeklyJob.com/?id=550 dan KLIK. Sangat mudah.

    0

    0
  16. asal tutup aurat jer kira muslimah says:

    Ajak la Felixia Yeap sekali bertarawih.

    Pastu panggil wartawan Melodi buat coverage dan publisiti kaw2.

    At the end of the day, OIC masih jd lembu cucuk hidung utk USA.
    Zionis juga yg juara.

    Please re-think what Muslim is all about. Adakah setakat ber-hijab? Dan berserban jubah?

    Selagi Muslims dan semua manusia berkubang dlm kancah kapitalis, tak payah la nk mimpi nk lawan Zionis dan USA.

    Therefore, tak payah nk tunjuk bagus dengan setakat serkup kepale berhijab pehtu sengih sane sini.

    Zaman Nabi pun bukan setakat angkat tangan berdoa, ia disusuli dengan peperangan jihad.

    Sedarlah, kancah kapitalis mengagalkan kebangkitan Islam. Mcm mana nak lawan Zionis dan USA bila kiter takut dgn sekatan ekonomi dsb.

    So hentikan kerja bodoh anda berkempen konon hijab tu mencerminkan apa2 yg positif. It’s nothing but a GROUPIE scam.

    0

    0
  17. Pray4GAZA says:

    McD tempatan tdk menyumbang pd israel…
    McD corp US mempunyai puluhan ribu restaurant outlet di seluruh dunia. Setiap outlet perlu mendapat kelulusan dari membayar yuran franchise kpd McD Corp. US. Berapakah revenue (keuntungan yg diperolehi oleh McD Corp US dari cawangan di seluruh dunia setiap tahun? Anda tidak akan mampu menghitungnya. Sebab itu McD pernah mendapat anugerah FRIENDS OF ISRAEL. Mereka menggunakan alasan CEO nya sudah tukar dan mereka tdk sumbang lagi kepada Israel. Ini semua untuk menutup jenayah mereka kpd Palestin. CEO yg diganti dari yg dulu diberikan anugerah dari Israel kerana sumbangannya kpd pendidikan dan kebudayaan Israel dgn membina muzuem holocaust.
    Ini bukan dakwaan kosong. Ini adalah hasil dari pertemuan bersemuka. McD tempatan perlu mendapat kelulusan dari McD corp US untuk buka cawangan baru bahkan diberi suntikan modal untuk buka cawangan tersebut sebagai strategi mengembangkan empire McD seberang laut.
    McD corp US adalah penyumbang kpd Jewish National Fund, untuk membina imej yang positif tentang Israel di mata dunia. Sudah tentu bila jenayah mereka didedahkan mereka akan menafikan bermatian matian.
    Tetapi hakikatnya membantu Israel adalah tanggungjawab agama penganut zionis. Membunuh rakyat Palestin adalah kemuliaan bagi mereka.
    Maka mereka akan berbohong dan berkata dengan lunak kepada dunia dan umat Islam mereka tdk menyumbang kpd Israel. Ini hanyalah skrip yg disediakan oleh McD corp US untuk dibaca oleh restoran McD seberang laut.
    Menyokong Israel adalah tanggungjawab agama zionis dan mereka tidak akan lalai dalam tanggungjawab ini. Membunuh rakyat Palestin adalah amal yg paling mulia bagi mereka!

    Prof Madya Dr Hj Hafidzi Mohd Noor
    Pengerusi Aqsa Syarif Berhad

    0

    0
  18. muslimah says:

    cantik kan? sememangnya semua wanita Muslim itu cantik berhijab.. semoga lebih ramai lagi (artist @ non artist) akan terbuka hati utk menurut syariat agama yg satu ini..

    0

    0
  19. Aku le says:

    memg cantik sgt la bila lofa bertudung…nape hek ramai y x suka kt lofa..pd aku dia ok je..x de la nk ckp besar ke ap…harap2 pas ni peminat lofa akn lagi ramai ye…ingt tau lofa..sentiasa merendah diri…jgn sombong n y penting jgn kebas laki org…

    0

    0
  20. nk komen gak says:

    oit nabil…duk jauh2 sikit dgn neelofa tu…hormat sikit org tu dah bertudung. Hmm salah siapa nabil or neelofa?

    0

    0
  21. rainbow says:

    walaupun tak minat lofa, tp bg aku, aku suka dengan penghijrahan dia dan mana2 artis ke arah kebaikkan..semoga semakin bertambah keimanan dan istiqamah dalam menutup aurat.. :)

    0

    0
  22. selamat datang ramadhan says:

    Alhamdulillah.. semoga neelofa terus istiqamah.. so sweet.. :)

    0

    0
  23. adi says:

    kalau yang pakai tudung pun kita kata “tak baik”, yang tak pakai tudung, 10x lagi teruk…… at least yang pakai tudung ada PELUANG untuk selamat dari api neraka…… kalau 1 helai rambut terlihat oleh lelaki bukan mahram pun, akan duduk dalam neraka 80 tahun, kalau satu kepala nampak rambut, boleh kira sendiri la…….

    0

    0