Written by AbangNara | September 9th, 2012

Hebat juga filem animasi 3D Supersquad ini apabila berjaya mendapatkan Aaron Aziz sebagai salah seorang penyumbang suara untuk salah satu watak di dalamnya. Semasa majlis pelancaran filem Supersquad ini, Abang Nara perasan lengan Aaron Aziz semakin besar. Kalau kena lempang mahu tak bangun 5 hari.

filem supersquad

Selain Aaron Aziz dan Diana Danielle, Dafi turut menyumbangkan suaranya untuk projek filem animasi 3D pertama Malaysia ini. Pasti peminat Dafi teruja untuk mendengar kecomelan suara Dafi apabila filem ini ditayangkan pada Disember 2013 kelak.

filem supersquad

Lagi 11 gambar Aaron Aziz dan Dafi di majlis pelancaran filem Supersquad dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Jelmaan misteri di stesen keretapi Jepun. Jangan tengok kalau anda ada sakit jantung.

filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 responses to (13 GAMBAR)Aaron Aziz Dan Dafi Di Majlis Pelancaran Filem Supersquad

  1. mellon says:

    gemoknye aaron ngan dafi….ish ish

    0

    0
  2. krete penuh says:

    kenapelah korg2 sume suke dkat aaron aziz???

    0

    0
    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

      abang nara ni pehal perhatikan lengan Aaron Aziz? besenye pondan2 & pompuan je yg suka observe badan2 jantan! choyy!
      tp bg kak cham badan AA ni biasa2 je cuma rangka dia jenis tinggi & besar.. tp cuba suruh dia shirtless kompem kena gelak.. xde six pack. kat Malaysia ni bape ketul je retis lelaki yg betul2 ada badan cantik.. antaranya Norman Hakim. artis lelaki Malaysia kan pemalas! dh banyak duit pun malas nk g gym! cuba tengok hero2 hollywood tu! plg dekat pun sila tengok hero2 Filipin. Skrg artis2 k-pop pun dh trend build muscle!

      0

      0
  3. kakakakakaka says:

    pelik pelik je dafi tu..hahha

    0

    0
  4. Ieda says:

    Dafi bapok gay!!!!

    0

    0
  5. abangggg naraaaa says:

    abang naraaaa~~~ (suare manje gedik double (abg narakan suka yg manje2 comel2 ni..kan.kan ^^ )

    boleh x abanggg nara….erm…erm….removekan iklan2 gerak2 cam aji ni.. bole x? ^^ *muke comel ala korea* ^^ .. Kitewww kan peningla nak bace gosip abangggg ni..auwwwww~~~~

    *kelip-kelip doploh kali *

    0

    0
  6. […] the original post: (13 GAMBAR)Aaron Aziz Dan Dafi Di Majlis Pelancaran Filem Supersquad Jom Usha Yang Bawah Nie Lak!Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Sempena Arthur’s DayJulia […]

    0

    0
  7. Dekmi says:

    Arron such a daddy. He is getting fat….!lol DILF…..

    0

    0
  8. my boo says:

    sejak 2 menjak ni tgk AA ni dh nmpk kematangan dlm umur tu sikit.ke mata aku je yg dh tak reti nk menilai???

    0

    0
    • Raja minah jambu tk penah pakai cawat 24jam mengadap computer says:

      mate kau tu yg potek !!!!!!! mat haron mana ada nampak tua !!! dia gemok nye pasal tu yg nampak macm tua !! mate tu tengok la betol2!!!!!

      0

      0
  9. Anonymous says:

    akuuuuuuuuuuu 1stttttttttt!!!!!! npe baby aaron i tu gemok sgt..i tak suka tau!

    0

    0
  10. aaron says:

    Aaron aziz nmpk gemuk!!!

    0

    0
  11. anti dafi says:

    dafi????sori yoo gua tara minat lu…sbb lu sama bapak serupa saja perangai

    0

    0
  12. ........ says:

    dafi dh gemok la..dulu masa mula2 dafi jdi artis..wau ensem gila ngan badan dia pn x cam y skg..abg AA plk menjak kebelakangan ni sy tengok bdn dia pn cam dh naik..atau mata aku y kero..

    0

    0
  13. Ha says:

    dafi ni kalau dh kawin aku rasa bdn dia semakin montel n perut dia leh boroi..lom kawin pn dh ini mcm..aiyaa..

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      kalau dafi dh kawin cmfirm badan dia macm aflin shauki ! mesti punye ! mat haron kenape badan gemok ! turon kn sikit la berat badan tu ! si dayana tk lemas ke ????? cian nyeeeeeeee…….sabar je lah ye dayana lov uuuuu….

      0

      0