Written by Bella | February 10th, 2016

Sejurus selepas majlis pernikahan Atu Zero dan Shafeeqa Johari selesai pada 8 February lepas, pasangan ini turut mengadakan majlis resepsi perkahwinan mereka pada hari yang sama.

Majlis yang sederhana tetapi meriah itu bertempat di kediaman ibu dan bapa Shafeeqa  di Peserai, Batu Pahat, Johor.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar majlis resepsi Atu dan Shafeeqa dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Kredit Foto: Anis Amanina R

18 responses to (13 FOTO) Majlis Resepsi Atu Zero Dan Shafeeqa Johari Di Johor

    • Pekerja Gomen says:

      Hehehe.. ingatkan potong rambut..
      rupanya ikat rambut je..
      Baju dh lawa… tp sayangnya tali leher pakai mcm org ofis nak pi lunch / balik.
      Smart la sikit bang… tau la panas…
      Tp gambo nak ambik ni sekali je seumur hidup…

      0

      0
  1. Anonymous says:

    Tahniah

    0

    0
  2. Nur says:

    Tahniah

    0

    0
  3. no name says:

    Tahniah

    0

    0
  4. melati says:

    tak leh sendat lagi baju tu kak? biar nampak abis sume lelemak lurah2 birah…

    0

    0
  5. tanya jer says:

    mana lagi 2org adik beradik si atu ni?

    x datang ke?

    0

    0
    • aku says:

      laa..yg gmbr ajak tgh over tunjuk tangan tu..sebelah dia..baju purple..tak abag2 dia yg 2 org tu ke?

      0

      0
  6. Anonymous says:

    Kenapa mcm tak semenggah je atu. Gambar mcm ni malu la nak tunjuk kat anak cucu nanti. Kot ye pun nak simple tak bermaksud kena selekeh. Ishhhhh….

    0

    0
  7. Saje je... says:

    Suka ati die….majlis die…bende kecikpun nak komen. Dah takde bende….

    0

    0
  8. Suka suki says:

    Suka suki die…majlis die…. Bende mcm tu pn komen…

    0

    0
  9. aida says:

    berfikir positif, ckp perkara yg baik dan elok..doakan yang terbaik….Insya Allah yg baik jgk dtg kepada kita nnt dlm apa jua situasi kita hadapi :)

    0

    0
  10. maya says:

    happening je majlis, be your self :)

    0

    0
  11. amalina says:

    pereka fesyen ke bini dia ni…ropol2 kat kain tu x selera tengok.

    0

    0
  12. bluer says:

    ee geli aku nengok. huduh. gemuk mcm sarung nangka. tpi mamat yg blakon chowrasta blkg atu tu omeyyynyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    0

    0