Written by AbangNara | September 18th, 2012

Ahad yang lepas, Abang Nara telah dijemput untuk menghadiri majlis cukup jambul anak sulung Tomok, Arrian Shah Akid. Majlis yang bermula lebih kurang jam 1030 pagi itu memang meriah. Paling best ada kambing golek. Memang sedap gila kot.

cukur jambul anak tomok

Anak Tomok sudah makin membesar (kini dalam usia 3 bulan) dan makin comel macam mak dan ayahnya. Abang Nara doakan agar keluarga ini akan kekal bahagia selama-lamanya. Jutaan terima kasih kepada Tomok yang melayan kedatangan Abang Nara dengan penuh mesra. Anda memang awesome.

cukur jambul anak tomok

Lagi 10 keping gambar sekitar majlis cukur jambul anak Tomok dengan membaca entri ini sepenuhnya. Gambar-gambar telah diambil oleh BlissCandid yang mantap. LIKE Facebook BlissCandid untuk promosi photograpi mereka.

cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok
cukur jambul anak tomok

30 responses to (12 GAMBAR)Sekitar Majlis Cukur Jambul Anak Tomok, Arrian Shah Akid Part I

  1. Kuma2comel says:

    Rupa tomok still mcm budak2 kan.. tahniah akid!! comel topi akid. heheh..

    0

    0
  2. Anonymous says:

    giler ar..pelamin kekah ank lebih cantik dr pelamin kawen aku

    0

    0
  3. saya ok jer! says:

    saya berada disitu juga. memang meriah. ‘boboiboy’ pun ada. haha :)

    0

    0
  4. mimi says:

    isma lps majlis kekah ni mesti trus ke Jraya sbb pakai baju jovian…;-)

    0

    0
  5. ck slmh says:

    baju bini dia yg atas bunga2 tu sejibiks mcm haku punyer.
    wakaka…

    0

    0
  6. uni says:

    Gambar kelima..

    Si suami menjaga isteri..si isteri protect anak dan mak.
    Happy Family.

    0

    0
  7. komo says:

    perlu ke beritahu semua ni? kn riak jer namanya ni? menunjuk nunjuk kekayaan. kadang2 meluat gak tengok. maybe last buke website ni.

    0

    0
    • kecoh siak says:

      bagusla kau nak berambus dari BN ni. kitorg pun xperlu org semak mcm kau, bg komen negatif manjang! PFFT.

      0

      0
    • Siti says:

      It it what it is if you think it that way. For me, tak tunjukkan kekayaan pun. Normal celebration. Ada rezeki , apa salah kongsi dengan tetamu kan. Saya tak rasa mereka riak pun. Awak je kot rasa camtu.

      0

      0
  8. kEPOLOGI says:

    WIFE TOMOK DH GEMUK…

    0

    0
  9. Zara says:

    Apesal anak dh 3 bulan masih pki sarung tgn? sbnrnya x elok bg ank pki mitten lama2 cz blh dpt ‘sindrom menggenggam tgn’ iaitu anak akan terbiasa genggam jer tgn dia nnti. Anak umur sebulan dh boleh bukak dh. Klu kuku panjang potong jer.

    0

    0