Written by AbangNara | May 18th, 2015

Sejak bergelar isteri kepada Abdul Shukor, Farawahida telah mengubah penampilannya dengan memakai tudung. Memang cantik, jelita dan ayu sungguh penyanyi ini dengan imej sebegini. Makin sedap mata memandang. Pasti suami Farawahida juga bangga dengan perubahan isterinya ini. Gaya tudung yang dikenakan juga cukup simple dan tidak melebih-lebih seperti kebanyakan fesyen tudung di pasaran sekarang.

farawahida bertudung

Semoga Farawahida terus istiqamah dalam usaha menutup auratnya ini. Semoga turut sama dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata. Lagi beberapa gambar Farawahida bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

farawahida bertudung

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 responses to (12 GAMBAR)Farawahida Yang Semakin Ayu Bertudung

  1. nur says:

    TABARUJ

    0

    0
  2. nok gebuzzz says:

    cantik juga farawahida ni…semoga terus istiqamah

    0

    0
  3. zaza says:

    bila dia pakai tudung muka dia dah ada iras2 Sharifah Khasif la..
    cantik.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    farahwahida lagi cantik dari alyah

    0

    0
  5. Anonymous says:

    pakaila dari x pakai..atleast dosa tunjuk rambut lps..kot..

    0

    0
  6. sheena kebal says:

    macam ziana zain

    0

    0
  7. Joyah Ekzos says:

    Aku tengok dia ni pun dah lebih kurang dengan Alyah je gaya bertudungnya. Lepas kahwin pakai tudung “bogel”. Nanti ada la tu yang bash aku cakap, “tak apalah, at least dia bertudung”. Ye la cik kak!

    0

    0
  8. ada aku kesah says:

    abg nara,please lps ni mna2 artis yg baru nk bhijab 2 xpyhla nk post kt sini sbb tutup aurat 2 mmg WAJIB ok..

    0

    0
  9. cik teratai says:

    bertambah cantik! happy for u! semoga sentiasa di rahmati Allah..ameen :)

    0

    0
  10. intan says:

    sebenar saya dulu pun tak bertudung dulu pun saya ckp nak buat ape bertudung kalau mulut jahat mcm2 lah hipokrit lah mcm2 lah….tetapi sebenar nya saya salah saya dah kawin apa perbuatan saya suami saya yg tangung jadi saya pakai la tudung kesian suami saya….terima kasih Allah masih mengingat kan insan yg lemah ni

    0

    0
  11. melati says:

    Takder cara lain ker Artis2 Malaysia ni…bila merundum jer berhijap…hehe..

    0

    0
  12. Anonymous says:

    semakin ramai wanita kepala bertutup menjual suara merata2

    0

    0
  13. jijah says:

    Biaq p la kat dia..org nk brubah mana leh drastic…apepun smoga istiqamah .. dia tak dak la crita pom pang pom pang..Low profile je sejak bkawen ..

    0

    0
  14. awekAKU says:

    Kening tebai pun bising, kening halus pun bising..ni la tanda org yg suka komplen dan taktau bsyukur,ada juga yg komen pasal bulu kening cam berus jamban..Ntah2 muka yg kritik ni macam jamban.

    0

    0
  15. citacitata says:

    Lawanya..macam ziana zain

    0

    0
  16. dani says:

    Lagi jelita bila pakai tudung..

    0

    0
  17. sofijakun says:

    Tak mekap pun lawa je aku tengok.

    0

    0