Written by AbangNara | May 17th, 2013

Alhamdulillah. Seorang demi seor(12 GAMBAR)Eja Kini Bertudung Selepas Pulang Dari Umrahang selebriti wanita mengambil keputusan untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya. Terbaru, Eja telah pun berbuat demikian selepas pulang daripada mengerjakan umrah baru-baru ini.

eja bertudung

Memang manis kan Eja bertudung? Kata Eja kepada MediaHiburan:-

Sebenarnya, saya berhajat ingin memakai tudung selepas usia memasuki 40 tahun tetapi hasrat itu terkubur kerana kesibukan saya. Tahun ini, saya berpeluang membuat umrah sekali lagi dan alhamdulillah apabila balik ke sini saya tidak mahu membuka tudung lagi.

Saya tidak putus-putus berdoa dan alhamdulillah berkat petunjuk daripada Allah, saya langsung tidak mahu membukanya lagi. Tetapi, saya tidak mahu bercakap lebih banyak kerana baru lima hari saya pulang ke sini. Semoga Allah permudahkan dan menetapkan hati saya untuk terus membawa kebaikan ini.

eja bertudung

Semoga Eja akan dapat mengekalkan imej bertudungnya sehingga bila-bila. Memang sangat-sangat manis dan sesuai dengan Eja. Lagi 10 keping gambar Eja dengan membaca entri ini sepenuhnya.

eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung

40 responses to (12 GAMBAR)Eja Kini Bertudung Selepas Pulang Dari Umrah

  1. dasra says:

    Alhamdulillah…………….8)

    0

    0
  2. Karina says:

    First!!!

    0

    0
  3. Muhammad Erlius says:

    I Like

    0

    0
  4. ace says:

    comelnya anak dia….
    semoga perubahan ini berkekalan..Amin

    0

    0
  5. adriana says:

    alhamdulillah.. suka tengok family Eja

    0

    0
  6. ................ says:

    Bagus la mcm tu eja…suka tengok eja ni…manis jer muka dia….

    0

    0
  7. dania says:

    alhamdulillah…

    0

    0
  8. Anonymous says:

    congrats eja.. u look more preetyyyy :-)

    0

    0
  9. sayangkamooo says:

    syukur brtambah lg artis yg menutup aurat..

    0

    0
  10. chloeaida says:

    Alhamdulillah..

    0

    0
  11. mak jemah clom says:

    aku harap ziana zian buka hati nya utk turut tutup aurat…sedang eja yg cun ala model ni pun dah tutup…macik ziana bila lagiii…..peace.

    0

    0
  12. cun says:

    umo dah byk mmg dah patut2 pon pakai tudung …………… perimadona yg 3 org tu bila lagi nak betutup ……

    0

    0
  13. PAH says:

    alhamdulillah… semoga berterusan,, nampak lebih cantik eja bertudung

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Subhanallah…Alhamdulillah…Allahuakbar

    0

    0
  15. gula kapas biru says:

    yg 3 primadona tu….tah bile nk dpt hidayah pn xtaw la….papepn..ija mmg cntik…. ;’)
    suke tgk….

    0

    0
  16. suka says:

    Alhamdulillah…..gambar yg terakhir tu sejuk je bila tengok.

    0

    0
  17. Lady Greyz says:

    Syukur alhamdulillah..berseri² muka eja..serinye mcm irma hasmie jugak..anak dia plak comel =)

    0

    0
  18. kentot says:

    aku harap mak enon akan tutup aurat satu hari nanti walaupun dia dah lama gol…

    ps: suka nengok mak enon dlm film anak bapak….

    0

    0
    • kak chah says:

      jgn merapu tak tentu hala..kenapa hendak diaiabkan org yg dah lama meninggal dunia? kamu sebenarnya mengaibkan diri kamu sendiri dengan menunjukkan kecetekan ilmu kamu. Istighfar lah.

      0

      0
  19. loli says:

    suke tgk eja n family..nmpk bhagia je..husbnd dia pon nmpk baek je.

    0

    0
  20. Anonymous says:

    dena bahrin sangat! hiihi

    0

    0
  21. MISS AA says:

    huhu selalu tgk die berlako pakai tdg comel n sweet sngt …semoga ALLAH permudahkanlah segalanya amin….

    0

    0
  22. hoi says:

    eja dari dulu lagi pakaian dia sopan2 semua.and alhamdulillah dah bertudung skrg.lakonan dia pun best.last week baru je tgk dia berlakon pakai tudung,and doa dlm hati supaya dia terus bertudung.alhamdulillah,termakbul :)

    0

    0
  23. testing12345 says:

    aik… tak de org nak komen pasal STARBUCK ker……?

    0

    0
  24. Anonymous says:

    husband eja macam chef adu masterchef?????

    0

    0
  25. aziah says:

    alhamdulillah.. saya suka dan minat dia. now, bertambah2 minat..

    0

    0
  26. miss9009 says:

    Alhamdulillah..perkara yg baik..
    semoga makin ramai wanita Muslim menutup rambut dan paling penting Menjaga Aurat..

    0

    0
  27. dulula says:

    Alhamdullilah..semakin byk perubahan kt eja..cuma harap sikap peribadi pon turut berubah.

    0

    0
  28. ummimumtaz says:

    Alhamdulillah….

    0

    0