Written by Bella | May 5th, 2015

Pada bulan lepas, Izreen Azmida telah melakukan penghijrahan yang besar dalam hidupnya apabila beliau membuat keputusan untuk berhijab sepenuhnya. Ia merupakan langkah awal buat beliau ke satu fasa yang lebih baik buatnya.

Terbaru, Izreen menerusi akaun Instagram miliknya telah memuat naik beberapa foto ketika majlis doa selamat bersempena dengan penghijrahan beliau dan pada masa yang sama turut meraikan ulangtahun kelahiran rakan artis, Fahrin Ahmad.

Melihat pada foto tersebut, ramai peminat yang mendoakan agar Izreen selalu diberkati oleh Allah dan semoga setiap langkah beliau dalam melakukan sesuatu kebaikan dipermudahkan. Ada juga peminat yang mendoakan jodoh beliau dan Fahrin kerana mereka kini kelihatan mesra bersama.

Tidak dapat dinafikan, kedua-dua mereka tampak serasi bersama dan cukup sepadan. Semoga Izreen Azminda dan Fahrin Ahmad dilimpahi dengan kebahgiaan, siapa tahu mungkin ada jodoh mereka pada masa  hadapan?

Kredit Foto: Dmuslim Photostudio

Berikut beberapa lagi foto sekitar majlis doa selamat Izreen Azminda dan sambutan hari lahir Fahrin Ahmad dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


34 responses to (12 FOTO) Sekitar Majlis Doa Selamat Izreen Azminda Sempena Bertudung

  1. nok gebuzzz says:

    oo…ingat kan buat majlis semata2 bertudung,terperanjat jugak tgk tajuk atas”buat kenduri doa selamat sempena bertudung”??

    0

    0
  2. mutiara says:

    manis bertudung..tapi ade jgak ek buat kenduri sempena pakai tudung..1st time ever neh

    0

    0
  3. Anonymous says:

    pakai tudung yang memang wajib tutup aurat pun kena buat doa selamat? haha..pelik pelik golongan akhir zaman ni.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    wooo em jiii..jgn ckp dia dgn fahrin ???!!!

    0

    0
  5. jemah says:

    alhamdulillah..harap siap bermajlis ni kekal lah bertutup dgn bersungguh mcm abby,yatt,irma,diana dll…jgn la skadar tutup kepala suar ketat,baju ketat,tdung pendek,still pgg2 dgn bukan muhrim…hentikanlah tgkp gamba dgn bkn muhrim, selfie molot moncong2,dedahkan diri dgn gosip dgn lelaki2…please…..

    0

    0
  6. jantanmacho says:

    haizz nak bertudung bertudung je lah ni nak buat majlis doa slamat bagai… aku rasa dia ni kapel ngan fahrin tau sebb fahrin pun nak buat sidang media nak memperkenal kan bakal isteri dia..

    0

    0
  7. ikanpari says:

    wahhh majlis personal ker nih? mcm ada apa2 jer derg nih… heheh.. xdelak ‘rakan artis’ lain wat camnih sblum nih … is it a hint.. moge bahagia yer uolsss
    #dlmdiamakumencintaimukah?kahkahkah

    0

    0
  8. Anonymous says:

    over…mengada

    0

    0
  9. no name again says:

    Dia bukan buat semata2 bertudung…tp dah wartawan jdkan itu issue daya penarik utk korg nk comment…cube fhm niat hati dia…doa selamat jemput anak2 yatim…bg dorang makan…niat dlm hati dia semoga betul utk buat jariah…amin…

    0

    0
  10. gigi emas says:

    Bodohnye….pakai tudung pun buat doa selamat ke? lain le kalau dapat ijazah ke, menang hadiah nobel ke atau benda2 yg menfaatkan…..cis bodohnye artis….

    0

    0
    • Anonymous says:

      Doa selamat boleh buat pd bila2 masa dan memang perkara baik pun. Apa salahnya dia raikan penghijrahan dia dengan saudara Islam & bersyukur Allah masih bagi peluang kat dia buat kebaikan.

      0

      0
  11. anonimus says:

    fahrin dh kawen le.kome je xtau

    0

    0
  12. Nasss says:

    Ntah2 izreen ni dgn fahrin. Sbb kn hrini Fahrin nk buat press conference. Omg!!!! Fahrin is mine!!????????

    0

    0
  13. TakPelikPun says:

    Kemain suka kau eh Fahrin. Takpelah kasi can.

    0

    0
  14. Anonymous says:

    dia dengan fahrin??frustnya aku..

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Baguslah dah bertudung. Harapnya perangai pun berubah ye. Jangan asyik ada kontroversi dengan setiap jantan yang berlakon bersama. Kang orang tengok macam janda desperate pulak.

    0

    0
  16. Gayah says:

    si mak jan ni kalo bgambo mmg suka menonggek & mendada kan.

    0

    0
  17. lala says:

    bg aku lah, penghijrahan terbesar dia apabila dia ubah perangai lama yg gedik2 dgn laki..klu setakat betudung tp perangai msh sama, berubah penampilan je tu. hrp perangai lama yg tak elok tu pun berubah sekali lah

    0

    0
  18. ???ï says:

    betul2 tak faham pe kaitannya ngan FA..

    0

    0
  19. Anonymous says:

    sy dh pakai tudung mase tahun 3 lagi..keh3

    0

    0
  20. ADEK MANIS says:

    sy dh pakai tudung start darjah 3 lagi, keh3

    0

    0
  21. Anonymous says:

    aku rase ni mmg sah majlis ni majlis tunang diorg..fahrin kan bgtau semua nk kawin 9 mei ni. Pstu ade pulak majlis sempena pnghijrahan izreen n mjlis celebrate besday fahrin yg lebih awal dr tarikh sebenar pd hr Sabtu ni..tgk decoration pon menarik ade ala2 pelamin, props bagai. Sblm izreen kawin die pon nk bersihkn nama die dr kontroversi sblm ni..wallahualam. Kite tgu je ngn sape fahrin kawin sbtu ni..mudah2an diorg dpt kehidupan baru yg lebih baik dr sblm ni.

    0

    0