Written by AbangNara | September 18th, 2012

Ramai nampaknya yang menggerami kecomelan anak Tomok, Arrian Shah Akid. Abang Nara lagi geram rasa nak cubit Arrian ketika menghadiri majlis cukur jambul tersebut. Memang cute. Pipi pun dah gebu. Sedap untuk dicubit.

anak tomok

Lagi 10 keping gambar sekitar majlis cukur jambul anak Tomok dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook BlissCandid.

P.S: Kuasa alat solek yang mengkagumkan.

anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok

anak tomok

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 responses to (11 LAGI GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Anak Tomok Daripada BlissCandid

  1. Alahai says:

    Anak comei mcm ibu & ayah.. Congrats Tomok..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 0
  2. Tok Tie says:

    akak teran..tapi lain yg keluar !!! :(

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 2
    • Kwang Kwang Kwang says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 49
      • Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 52
      • Fifie says:

        menurut saudara datok k (kawan mak), sejak kawin ngan tok t, br la keluarga datok k kat kedah rasa ada menantu. sbb bekas dulu yg kerabat enggan balik. jd kalau balik pun just datok k sorang jer. skrg, hampir setiap tahun balik. n sejak kahwin pun, rezeki datok k makin murah. mungkin tak ada rezeki tu sbb dua2 sibuk dlm kerja atau sibuk fikir ttg kerja… ada juga couple lepas 10 tahun br kahwin, bercinta dr zaman sekolah n tidak merampas kekasih sesiapa pun… tak kan nak tuduh balasan Allah? mungkin belum rezeki.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 109 Thumb down 8
      • anti CT says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 69
      • Atok Cucu Enam says:

        orang tua benih susah lekat..banyak toksid.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 14
      • kecoh siak says:

        err.sebenarnya, apa kaitan tomok dengan siti?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 71 Thumb down 1
      • Bijak says:

        hahahahahahahaahah!!!! tetiba jer hal siti masuk dlm berita tomok!! hahahaahah! lawak2

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 0
      • kk says:

        Anti CT;

        Ye lah. Kalau diorang hati kotor, awak apa kurangnya. Kat sini berani lah nak cakap, apesal kau tak tulis je direct kat twitter dia. Janganlah nak benci orang sangat, nanti qisas baru tahu. Kuasa Tuhan ni besar, dik oi.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
      • matahari says:

        banyak pahala Ct dapat… tapi saya bukan nak jadi ustazah celop ek… cuma nak share dr ilmu yang saya dapat… ofis saya setiap jumaat pasti akan panggil ustaz utk bg tazkirah… Ustaz cakap “Apabila kita mendoakan sesuatu yg baik kepada orang lain InsyaAllah malaikat disekeliling kita akan mengaminkannya disamping berdoa kepada Allah agar memberi yg terbaik kepada kita…” begitu besarnya ganjaran apabila kita mendoakan yg terbaik utk orang lain… setiap ucapan itu adalah doa… tapi bila anda memberi kutukan, kejian dan hinaan kepada orang yg tak pernah anda kenal atau yg tidak pernah berbuat salah pada anda, apa yang anda dapat…. jawapannya adalah DOSA… juga tahukah anda apabila seseorang itu memberi nasihat yang baik dan teguran akan kejahilan anda tapi anda membalasnya dengan kata2 kesat atau menyindir hingga tersinggung perasaannya maka anda adalah sama dengan perangai Iblis dan kaum yahudi. so mari2lah kita munasabah diri… semua orang ada kekhilafan sendiri… tiada yang sempurna di dunia ini… sila fikir sebelum komen… takut nanti penat korang nak cari CT kat padang masyhar nanti…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 0
    • bun says:

      Allah tu maha adil… rezeki dia kat dunia dh melimpah ruah. tp ada sebab knp Allah x nak bg rezeki “zuriat” kat dia.. sbb Allah nak tunjukkan dia tu bukanlah sempurna..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 3
      • Sweety32 says:

        X baik ckp mcm tu! Ajl, maut dan rezeki tu kerja allah.. Sape kite nak menghukum dia! Kite pon blom tentu sempurne! Jgn ckp org lain, mane tau satu hari nnti keluarga atau sedara mara kite kena mcm tu.. Kite sbgai manusia, same2 berdoa supaya satu hari nnti rezeki zuriat berpihak kpd dia.. Allah itu maha adil! X semua manusia sempurna.. Jgn krn kite yg ade ank tu dah kire sempurna!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        asal lari topic?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
      • Jaja says:

        Xbaik korang2 tetibe kaitkan dgn tok t..dah tertulis di loh mahfuz datuk k jodoh tok t..jangan keterlaluan dalam menghukum..mungkin dia xsempurna,begitu juga kita semua..sy xminat tok t pun tapi bila org persoal psl zuriat dan tuduh tok t mandul,pd sy sangat keterlaluan..soal zuriat tu kerja Allah..korang mudah dapat zuriat patut bersyukur..jaga amanah Allah baik2..doakan bagi pasangan yg dah berkahwin tp masih belum dikurniakan zuriat agar dimurahkan rezeki oleh Allah untuk dikurniakan zuriat..Amin..jgn senang dapat tp campak dr tingkat 3,sedih betul..yg susah nak dapat ni siang malam berdoa..hari2 dengar pertanyaan org pasal zuriat..belum dgn tohmahan kata xnak zuriat la..but only Allah’s knows our feelings..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 0
      • bosan ko berlakon ar says:

        amboi..

        kalu TOK TI… fatwa semua kuar..
        “X baik ckp mcm tu! Ajl, maut dan rezeki tu kerja allah.”
        “dah tertulis di loh mahfuz datuk k jodoh tok t.”
        mcm2 ar….

        cer cube retis lain seangkatan gan TOKTI nih.. mcm FS..
        HARAM NAK KUARKAN FATWA ITU.. LAGI DIKUTUK DAN DICACI ADALAH…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 9
      • Vina says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 31
      • Meri says:

        Apa kaitan dengan FS pula? Situasi tak sama. FS tu punca ND ditinggalkan ketika pregnant. Sekarang, diorang dah okay pun. Dah ada life masing-masing. Tu FS dengan Memey tu terang-terang lah rampas laki orang, pregnant elok je pun kan? Itu pun satu ujian juga, nak tengok diorang bersyukur ke tak. Jangan lah nak aniaya Siti sangat, tak baik kita aniaya anak yatim.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
    • amandaariel says:

      klu x ngutuk org x sah…
      mcm la diri tu perfect sgt….
      nnt ALLAH balas blk kat korang baru tahu langit tinggi ke rendah…
      budget bagus…
      Datok Siti dpt apa? PAHALA la ngok…
      korang dpt apa? DOSA ngumpat, keji, hina…
      tggu jela kat AKHIRAT sapa yg lg MULIA d cc ALLAH ek…
      kat DUNIA pinjaman ni blh la….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
      • jaja says:

        TO bosan ko berlakon ar

        bila pulak yang dikeluarkan tu satu fatwa?cuma pandangan je pun..bukan sebab tok t pun mesti sy taip ayat sama..artis juga manusia..sy memberi pandangan sebagai seorang insan biasa yang faham apa rasanya bila dipersoalkan perihal zuriat..bukan sebagai seorang peminat kepada seorang artis..tolonglah jangan persoalkan ketentuan yang dah diatur oleh-NYA..and do comment wisely..takut ayat yang kita taip tuh nanti kena dekat diri sendiri..wallahualam..ayat itu satu doa..doa yang baik2 adalah lebih afdal..sekadar ingat mengingati..

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  3. boni kacak says:

    kalau dah mak ayah dia sama comel, anak lagi la comel.hehehe

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
  4. rena says:

    cute..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  5. Saya Pernah Disamakan Seperti Kucing Mengiow Oleh Abu Dan Ali‚ÄďAhmad says:

    Mohon agar Tomok makan weight gain.. Boleh dapatkan dari Dr. Rozmey. Sekian..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  6. adehh says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 13
    • Amboi Pandai Korang Gossip Kalah Mama Juwie says:

      bebebor je kou. kalo potong..tok kay dah masok katogori – transexual

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  7. simplySenah says:

    kisah asalnya pasal majlis cukur jambul anak tomok, melarat pulak pasal siti tak dapat anak lagi….belum rezeki, bukan sbb depa tu jahat ke apa….takyah la nak peduli sgt hal rumahtangga depa, doakan depa bahagia dah cukup….mana tau, ada doa di antara kita Allah s.w.t makbulkan….. :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  8. kuks says:

    tomok tak nmpk macam bapak org pun! mcm budak baru lps amek spm yg baru dapat anak buah baru.huhu dah mcm kakak kandung pulak bini dia. jgn marah..cakap saje :) ape2 pun smoga brtambah rezeki dorg..peace..senyum sokmo =)

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  9. ayokk says:

    hape merepek g kisah tok ti ni?? asal la jahat sgt molot tu?? sok kena kat diri sndiri, xdek anak, baru tau camana.. rezki tu Allah yg bagi.. doakan kebahgiaan org kan lg bagus.. mudah2an Allah lipatgandakan rezki kita pulak..

    semoga tomok bahgia bersama keluarga beliau.. amin

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  10. Ada Ku Kesah.. says:

    Eh..ko or semua, kenapa suka sangat jaga tepi kain org lain.. tolonglah jaga hal masing2,tak yah nak kisah2 sangat hal artis2 nie..tak de maknanya…bukannya dapat duit pun ko org semua jaga tepi kain org lain..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  11. Pemerhati says:

    wife Tomok ni dh mula kena jaga bdn sb dh nmpk gemuk..wife dia x leh gemuk dari Tomok sb nti kalau jalan ngan Tomok org ingat jalan ngan kakak dia..Tomok tu cuba la berisi skt..bnyk cacing kerawit ke kt dlm perut tu..dulu masa mula2 kawin wife dia ctk..tpi skg cam dh lain la..mgkn pasal gemuk kot..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
  12. cOmel….suke cik tgk..mOge anak kamu jd anak sOleh ye!!cerdik serta pintar!!
    wife kamu pun sOmel,xla sendat nO pakaian nye takat ni..
    makin tembam pipi wife kamu,tp ttp cantik..2 tnde bahagie
    cik tgk…cik suke,cik suke…tahniah tOmOk..
    pedulikan apa Org nk kata kamu kuruih ka,isap ganja ka..
    wlupun hakikat cik x la minat kamu sgt,tp cik suka sbb kamu
    xla byk sesgt cOntrOl besi dr bujang smpai la ni..
    gOOd luck tOmOk…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  13. mami jarum says:

    tomok mcm dapat adik la pulak…mcm budak2..je..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  14. aku says:

    err ape kaitan kelapa kat dulang tu dgn cukur jambul?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. sukeati says:

    ape la korg nie.. org kurus ke gemuk ke ape mslh nye.? bkn dorg gne duit atau msuk cmpur life korg pom .. xplu la nk cri kelemahan org lain, klemahan sdri tu kne perbaiki dlu. eh, taip byk pom xgune. mnsia ati kotor mmg slalu cri silap org laen . phuii ..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0