Written by AbangNara | May 28th, 2017

Gembira Abang Nara melihat kebahagiaan dan kegembiraan yang sedang dikecapi oleh Syamsul Yusof dan isterinya, Puteri Sarah Liyana selepas kehadiran anak sulung mereka, Syaikhul Islam. Setelah beberapa tahun menunggu kehadiran cahaya mata, sudah pasti senyuman, rengekan dan tangisan Syaikhul menjadi perkara yang dinanti-nantikan oleh pasangan ini.

syaikhul islam

Baru-baru Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana telah pun melangsungkan majlis aqiqah dan cukur jambul untuk putera kesayangan mereka. Majlis yang bertempat di kediaman mereka itu berlangsung secara sederhana dengan tema busana berwarna putih. Tersentuh hati melihat kebahagiaan keluarga ini

syaikhul islam

Semoga Syaikhul Islam membesar dengan sihat dan menjadi anak yang berguna buat kedua ibu bapanya apabila dewasa kelak. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam
syaikhul islam

22 responses to (11 GAMBAR)Sekitar Majlis Aqiqah Syaikhul Islam, Anak Syamsul Yusof & Puteri Sarah Liyana

  1. Mak Becok says:

    Rambut anak dia kerinting macam anak negro. Ni adat kekah ni bukan budaya hindu kan? Kenapa dok terikut sangat adat agama lain

    1

    95
    • Pekerja Gomen says:

      Kepala hotak ko adat Hindu.akikah ada disebut dlm Quran. Ko yg tak pernah baca Quran pasal tu jahil dan mulut lancang sgt.

      Jarang pmpn yg baca Quran dan solat ada mulut mcm ko.

      65

      0
    • Princess Tengok Je says:

      mak becok oii. mulut tu rapi skit la ngata orang. tgk rambut syamsul yusof la. sapa kata Aqiqah x bleh buat ? nama aqiqah tu sendiri bahasa arab. dia plak anak pertama, elok sembelih kambing sekor buat orang makan, sunah.

      22

      0
    • anon says:

      bila tak gi sekolah agama
      hanya mendengar dari ustaz2 pondok yg hanya populer di Yutube2
      gini lah jadi nya …
      gi lah belajar di sekolah ugama ye …

      15

      0
    • alia says:

      astaghafirullahalazim..jga mulut dan kata kata..

      7

      0
    • Curious says:

      Mak becok ni belum berbuka pn dh mengutuk. Sepatutnya bln pose kurangkn mengutuk org. Ke mak becok period ke?kihkih

      3

      0
    • kecianko says:

      ahahah!!!! nampak sgt ko ni tak baca quran sgt kan…huhu

      0

      0
    • asha says:

      NON MUSLIM KOT NEHH.. XLOJIK LANGSUNG SOALAN..

      0

      0
    • yaya says:

      sian tgk bila org jahil berbicara…aqiqah katanya budaya hindu….dari planet mane la mak becok ni dtg…huhuhu

      0

      0
  2. tiada nama says:

    Mak becok…bodoh jgn tnjuk…sibuk nk kecam org…akikah tu sunat yg dituntut…ooo mb mak becok x pnah akikah anak kot…kurang2 blajaq sikit no…dia berduit dia buat la cukur jambul…kita cukur kat rumah ja la dh x dak duit…tetiba keluaq ikut agama lain..x mau guna pkataan x elok sebenarnya..tp dh mmg bodoh Sgt..terpaksa la…sibuk nk kecam org

    4

    0
  3. Mia says:

    Haha.lawak mak becok..ntah2 dia yang x pernah diakikahkan…pastu benda tu bawa ke anak cucu kata ikut adat hindu..

    3

    0
  4. Miahaha says:

    Subhanallah comeynya ank syamsul yusoff

    11

    0
  5. Huhu says:

    Wehh mak becok aqiqah tu hukumnya sunat,bgi yg mampu buat penyembilihan unta ke lembu ke ikut kemampuan ,potong rambut or becukur bagi baby tu,tanda syukur n selamat ats klahiran baby,tuh loh mak becok x pnda bersyukur asyik komen negative je ishh ishh posa posa mak becok

    4

    0
  6. miss_oppppssssss says:

    waduhhhh, muka syamsul sgt….. Syamsul junior….

    6

    0
  7. belacan says:

    baby tu mmng ..comel…comel…sgt, bila besar.., msti hansem..tapi..masa kicik ni…muka dh nmpak mcm dewasa lak…dn mcm muka bakal director..apa2 director la.x kisah..

    0

    0
  8. bungalili says:

    aduh lawaknya baca mak becok kena hentam ……
    namapun mak becok …..tahu nak bukak mulut je ….
    lain kali sebelum menaip tu perhatikan dulu perkataan tu …sesuai ke tidak ….
    ada ke kata tiru ugama Hindu buat majlis aqiqah ………..orang kampung yg duk hujung hutan tu pun buat majlis aqiqah hang tau dakkkkkkkkk ?????

    1

    0
  9. Anonymous says:

    Kcik2 muka dah nmpk matang. Datuk jambu,bapa nsem..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    COMEL SGT CM MUKA SYAMSUL…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    hey nara…mana ko kaut gamba gambar ni smua…photog dia tu pakai spec ke masa amik gambo…semua gambar cerah2…xreti adjust ke!

    0

    0

Leave a Comment

Optional