Written by Bella | June 10th, 2015

Sejuk je mata kami melihat pasangan romantis dan paling manis iaitu Yana Samsudin dan Fadzil Zahari meluangkan masa dan mengeratkan lagi kasih sayang diantara mereka semasa bercuti bersama-sama ke Taipei, Taiwan baru-baru ini.

Menerusi beberapa foto yang dikongsikan oleh Yana dan Fadzil di Instagram, mereka terbang ke Taiwan bagi menjalani sebuah penggambaran bagi sebuah program berbulan madu buat pasangan selebriti yang baru sahaja berkahwin. Mungkinkah program popular Romantika?

Apa-apapun mari kita layan beberapa lagi gambar  gelagat pasangan suami isteri yang jelas semakin bahagia bersama dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


15 responses to (11 FOTO) Bahagianya Yana Samsudin Bersama Fadzil Zahari Di Taiwan

  1. Anonymous says:

    g holiday meme la happy..
    ha jgn pakai ketat2 ye macam retis laen

    0

    0
    • Luv uYana. says:

      Suka tngok pasangan ni. Moga bahagia hingga ke syurga. Aameen. Knapa abang dgn adk perangai tak sama?. Hala tuju rumah tangga mrk adk beradik sngt berbaza. Moga di kurniakan anak2 yg soleh dan soleha utk Yana dan hubby dan rumah tangga aman damai di berkati dan di rahmati Allah swt. Aameen.

      0

      0
    • Anonymous says:

      hahahah…xpakai ketat???????? tgokla pic. yana duduk atas bagasi tu….xketat ke jeans dia tu? cer tgok betul2..sama je cam che ta…emma…bla22222..dah trend sekarang ni…

      0

      0
    • ANon says:

      tak habeh2 ketat tak ketat!! pi lantak die la..annoying betol!!

      0

      0
  2. Lovelyvic says:

    Menantu Dato Kamil….
    yang sowang dari terdedah elok dah berhijab…
    Alhamdulillah…
    Yang sorang lagi dah terdedah… makin terdedah-dedah…
    Moga yang sorang tu cepat2 dapat hidayah..
    tak sanggup nak baca magazine tgk ko bukak benda lain plak.

    0

    0
    • Farid Kamil says:

      nama Farid Kamil adalah Farid Kamil bin Zahari… Kamil tu bukan bapak dia. sila gugel.

      0

      0
      • Lovelyvic says:

        Oh ye
        Hahaha…. pasal bukan bapak mertua aku..
        pasal tu aku tatau… heheh… tekiu yek…
        Ok.. betulkan… menantu Dato’ Zahari.

        0

        0
  3. classywoman says:

    Yana, you balik kampung jumpa saudara-mara ke? HeHe .. Gambar no 8 tu dah macam keluarga sendiri. Muka seakan sama!

    0

    0
  4. Aku ok jer says:

    suka tengok yana ni pas kawin..yana jgn ikut mcm diana daniel tu ye..pas kawin makin teruk n seksi dia..pic y ke 3 dari bawah tu dh mcm family yana dah..muka dh nk sama jer…moga pas ni d kurniakan rezeki ( anak )…

    0

    0
  5. Amran says:

    hmmmm

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Dok cilok gbr dari IG org kan Nara

    0

    0
  7. sitikhadeeja says:

    Pasangan yang comel. Semoga bahagia till jannahtul firdausi. Di rahmati di berkati Allah. Ameen.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    very handsome. yana is ok only. he deserves better

    0

    0