Written by AbangNara | September 2nd, 2014

Wow. Makin cantik pula Abang Nara tengok Leez AF ini. Makin berseri-seri wajahnya. Mungkin ini adalah seri seorang bakal pengantin. Kalau ada yang terasa nak mengorat Leez, sila lupakan hasrat anda. Leez telah pun bertunang dengan Aepul dari kumpulan Drama Band dan bakal bergelar seorang isteri dalam tempoh 6 bulan lagi. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan.

leez af kahwin aepul drama band

Leez dan Aepul memang sama cantik dan sama padan. Suka Abang Nara melihat gambar ‘sweet’ mereka berdua. Kata Leez mengenai perancangan perkahwinan mereka berdua:-

Perancangan untuk berkahwin itu sudah ada. Lagipun tidak elok melengahkan majlis perkahwinan kerana itu yang wajib dilakukan. Jika tiada aral melintang kami akan menamatkan zaman bujang kira-kira enam bulan dari sekarang. Saya berharap semua pihak mendoakan kebahagiaan kami,

leez af kahwin aepul drama band

Semoga segala yang dirancang berjalan dengan lancar buat Leez dan Aepul. Tak sabar nak melihat mereka berdua di atas jinjang pelamin kelak. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar Leez dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Leez AF.

leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band
leez af kahwin aepul drama band

26 responses to (10 GAMBAR)Leez AF Yang Akan Berkahwin 6 Bulan Lagi Dengan Aepul Drama Band

  1. AFAH~ says:

    im first is it?

    0

    0
  2. Anonymous says:

    dye ne dlu bkn ke ex zizang? mga2 bhagia hndakny….. dprcptkn jdoh..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    dh x ad cite lain ke bang nara oiiiii….cite retis suam2 kuku n sejuk beku plk y keluo ni..wat menyemak jer la…lagi 6 bulan nk kawin???????lain le kalau lagi 6 HARI nk kawin..kecoh le…

    0

    0
  4. ryu says:

    Lawa, lawa.

    Tapi aku lemah tol org gopro Malaysia ni. Adik-bradik Farro yang mula2 guna Gopro tu aksi2 lasak – ski, sky surfing, ocean surfing guna gopro. Ini, minum teh tarik pun nak gopro? ¬_¬

    0

    0
  5. cikikaka says:

    sekali tengok mcm Mawar bini Fizo free hair pulak….

    0

    0
  6. fatigue men says:

    Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your further post
    thanks once again.

    0

    0
  7. Melati says:

    Siapa Mereka ini B.Nara???? ..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    althought xbhijab, atleast xckur kning kn?…

    0

    0
  9. diver says:

    leez ni mmg cantik & mmg baik.. pernah jumpa dia diving kat perhentian.. x sombong langsung..

    0

    0
  10. Brunei says:

    memang suka tengok muka leez..cantik je..lakonan pun bagus tak kaku… hopefully bagi peluang kat leez utk pegang watak utama.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Sekali imbas aku tgk dah mcm marimar pun ada gak… Sape ntah nama betul pelakon filipina tu.. haha.. Anyway, mmg cntik..

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Leez ni cantik. Natural beauty. Cantik dari Mawar. Mawar tu harapkan makeup je tebal. Selalunya orang cantik ni akan jatuh cinta pada lelaki yang biasa2 je kan. Apa la kelebihan Aepul dimata Leez agaknya. Itu la di namakan cinta. Bukan hanya pada rupa. Tapi kerana mereka compatible, serasi bersama. Macam Zul Ariffin dan Gayatri. Kalau sama2 cantik dan hansome tapi asyik nak bergaduh je buat ape kan.

    0

    0
  13. Herra says:

    Kenapa aku lagi suka tgk gambar leez dgn epul drp zizan dgn makwe baru dia.. Kahkahkah

    0

    0
  14. Secreto says:

    Ini baru betul pepatah ade mengatakan ape ade pada rupa. tabikk superrr ring! kah3

    0

    0
  15. mat says:

    Dulu itam…skrg putih melepak..ape rasie

    0

    0
  16. anne says:

    Dulu hitam. .skrg jauh beza sangat

    0

    0