Written by AbangNara | February 5th, 2015

Drama Delina kini sedang ditayangkan di TV9. Pelakon utama drama ini ialah Ezzaty Abdullah. Comel juga orangnya. Macam mana Abang Nara boleh terlepas pandang si comel ini. Ini memang merugikan. Terus Abang Nara mencari informasi yang berkaitan dengan Ezzaty. Rupa-rupanya tahun lepas Ezzaty merancang untuk berkahwin namun ia dibatalkan. Mungkinkah jodoh Ezzaty dengan Abang Nara? Hehehe (lari bini kejarrrrrrrr),

ezzaty abdullah

Baru berusia 24 tahun, Ezzaty Abdullah sudah lama menceburkan diri dalam dunia lakonan. Cuma namanya tidak sepopular para pelakon lain. Mungkin kerana tiada gosip murahan. Itu satu petanda yang bagus. Daripada banyak kontroversi, lebih baik tumpukan pada prestasi. Tak gitu? Baru-baru ini Ezzaty dikaitkan dengan Azwan Kombos tetapi dia memaklumkan yang hubungan mereka sekadar kawan sahaja.

Saya dengan Azwan hanya kawan artis sahaja, selain Azwan saya juga rapat dengan seorang artis baharu iaitu Daler dan kami sering keluar bersama-sama.

Saya baru putus tunang dan pengalaman itu sentiasa membuatkan saya lebih berhati-hati dalam memilih pasangan agar tidak berlaku kesilapan sekali lagi.

ezzaty abdullah

Diharap bintang Ezzaty Abdullah akan semakin bersinar selepas ini. Buat anda yang meminati pelakon ini, bolehlah mengikuti Instagram @ezzatyabdullah. Banyak gambar yang dimuatnaik olehnya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah
ezzaty abdullah

14 responses to (10 GAMBAR)Ezzaty Abdullah Yang Semakin Popular Menerusi Drama Delina

  1. Kawan Lama says:

    Hai U-Mate. Aty ni mmg cantik kat luar. Graduate UITM in course Tourism. Semoga Success Aty, ktorg sentiasa doakan yg terbaik buat Aty.

    0

    0
  2. anonimos says:

    acha septriasa malaysia

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    wah abg nara…ada hati ye…..(gurau),comey jugak ezzaty ni,cite delina pun boleh tahan la ada kelakar

    0

    0
  4. IKAN LAMPAM says:

    Ezzaty ni..memang xsombong..xlekang dari senyuman manis…

    0

    0
  5. Ap la says:

    tv 33333333333333 la bang nara bukan tv9…ishhhh..x peka langsung…pakai tulis jer…ezzaty ni lagi cantik klau pakai tudung…

    0

    0
  6. john says:

    TV3 la BONGOK !

    0

    0
  7. Jujur says:

    Cerita delina tak best langsung…sekian

    0

    0
  8. aihh says:

    last gambar.. buah dada masih solid dan tegang dan bergetah tu… tidak dapat dinafikan…

    0

    0
  9. annonymous says:

    buah dada solid tu yg buat nara tak tidur malam…berangan-angan bagai pungguk rindukan bulan..

    0

    0