Written by AbangNara | June 25th, 2009

10 gambar artis malaysia paling seksi

Mesti ramai yang tertunggu-tunggu part II gambar 10 artis Malaysia paling seksi bagi tahun 2009 nie. Kalau ada yang tak berpuas hati dengan kedudukan ke 10 hingga ke 6, kami pasti anda akan lebih tak puas hati selepas tengok senarai artis Malaysia paling seksi dan hangat di tempat ke 5 hingga juara.

Untuk part II ini kami akan paparkan senarai pemenang dari tempat ke 5 hingga ke juara untuk tatapan anda. Kini segala misteri akan terungkai dan jawapannya akan terpampang di depan mata anda. Jangan lupa baca part I 10 artis Malaysia paling seksi terlebih dahulu sebelum anda layan part II nie.

Jom kita sekodeng senarai top 5 daripada 10 gambar artis Malaysia paling hangat dan seksi tahun 2009 dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Untuk setiap artis yang tersenarai kami ada sediakan link untuk anda membaca artikel asal mereka.

P.S: Artikel ini adalah dibuat untuk suka-suka sahaja. Segala gambar adalah diambil daripada Internet dan dialog artis-artis yang terlibat adalah rekaan kami semata-mata.

5.  Anggun – walaupun sebenarnya berasal dari Indonesia, tapi kami letakkkan jugak Anggun sebagai pemenang tempat ke 5 kerana gambar seksi Anggun ini diambil semasa dia tengah buat show. Bayangkanlah jika anda seorang lelaki dan pergi tengok show Anggun, anda akan dapat 2 in 1. Halwa telinga dan rezeki mata ~~~

anggun

4. Zila Bakarin – kami tahu anda akan pasti kata yang gambar ini dah lama. Bukan tahun 2009. Tapi kami tetap mahukan Zila Bakarin mendapat nombor ke 4 dalam senarai ini. Bukan apa mana ada artis yang seksi berkemban dan bertudung. Zila Bakarin je yang mampu buat macam nie. Tak gitu?

zila bakarin

3. Stephanie Liah - model kelahiran Malaysia yang tak tinggal di Malaysia tapi masih sempat bergambar dengan ramai artis-artis lelaki Malaysia. Anda kena layan gambar Stephanie Liah bersama selebriti lelaki Malaysia dan gambar Stephanie Liah dengan anaknya yang sangat comel untuk memahami betapa seksinya model ini.

Stephanie Liah

2. Zakiah Anas – pose bersahaja berkemban sambil menyilang kaki di belakang cermin sememangnya sangat seksi. Mungkinkah Zakiah Anas tersenyum gembira kerana hajatnya telah kesampaian? Atau kerana dia bakal menduduki tempat ke 2 dalam senarai ini? Sama-sama kita spekulasikan.
zakiah anas

1. AZIZAH MAHZAN – tiada yang lebih layak selayak-layaknya untuk mengungguli carta 10 artis wanita paling seksi Malaysia melainkan Nek Jah. Aksi seksi dan ghairah Azizah Mahzan bersama Zafrul memang terbaik, termantap dan sukar ditandingi. Jangan lupa untuk tengok gambar awal-awal yang mempopularkan Nek Jijah.

azizah mahzan

Baca Yang Ini Pulak:-

285 responses to (CARTA)10 Gambar Artis Malaysia Paling Seksi 2009(PART II)

  1. rina_kecHik says:

    yea2!!!
    huhu….
    aku dh agak da…
    mzti owg tua nie menang..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 10
    • rina_kecHik says:

      artis sume same jew…
      dr yg muda smpai la……………yg tua..
      betul x??

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 7
      • DelimaSaraa says:

        macam padi..makin tunduk makin berisi…makin tua makin meletopppp……

        tahniah nek…nanti kalau nek rasa nak pakai tudung, saraa blh tolong ajarkan…tp jgn jadikan style zila bakarin plak sebagai idola…mano den nak nyari pesen lagu tuuuu..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 19 Thumb down 10
        • leo says:

          tabik spring la kat nek jah…. (toinkkkk)

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
        • jin jong says:

          emmmm faham2 je la artis sekarang ne p pempuan smua sma jeeeee body naik ckit je da nak tayang2 wawawawawawawa

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 4
        • isya kishah says:

          eeeeeeeeeee korang ni jangan cakap cam tu x semestinya semau orang permpuan yg pakai tudung tu baik sangat kandang2 biar la x pakai tudung jajji baik jangan pakai tudung ja suka mangaata orang dan fitnah eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

          Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 11
        • duniamodern says:

          bertudung kalau stakat nk menutup pekung pon buat ape kan..?? kan..???

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
        • amika says:

          e..smua..ni tggu nk kna Bakor jaa..ngn Api..tgkap gmbr pn mcm duyung..poreah..

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
        • amika.. says:

          ish2..nk kena bakar ngn api neraka la tuh..~tempah..tiket da..

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
      • abg cd says:

        sy stuju 2.artis kte skarg kebanykn nk ikot gaya artis barat..baiklh negara kita negara islam kalaw x da tntu artis kte keluar g side telnjang bolat je..hehehe

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
    • Kak Su says:

      Sowi…nak potong barisan…he…
      nek jah erk…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 4
      • BUNGA says:

        suke lakonan nek Jah..jadi org sabah,utara,kelantan,teraniaya,kaya,korporat,menag menjadi…pasal seksi2 ni komen..takut terkena diri sendiri..sebabnyer yg pakai tudung pun tak konfem lg perempuan baik…takutnyer…

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 4
        • singaganaz says:

          dh nama pelakon..

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
        • DelimaSaraa says:

          “sebabnyer yg pakai tudung pun tak konfem lg perempuan baik…takutnyer…”

          statement sila jaga….sebab sekurg2nya pakai tudung dah tak mendedahkan sebahagian anggota….org islam WAJIB pakai tudung DENGAN menutup aurat….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
        • KFC says:

          memang la betul yg pakai tudung tu tak semestinya pompuan baik.tapi at least dia lepas la azab tak tutup aurat.apelah kau ni bunga. pikir la byk segi. alasan ko ni, alasan standard la wei

          sapa nak bahas dgn aku pasal isu tutup aurat ni…xpueh ati ke.. email aku kat greatbadang@gmail.com

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
        • gigolo tuo kerepok says:

          baguslah ko org betine2 b’gaduh psl tutup aurat…
          byk bohsia yg pakai tudung dari xpakai tudung nyooo…
          *p’galaman Pokcik looo…….

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • kfc says:

          ko tu mcm lah alim sngt ckp org jer pndi………. er please lah…..

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
        • lydia says:

          ape lh korang ni biar lh dia nk sexcy pn

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
        • lulucute says:

          betul kata kau ya dh nama pelakon nak!!!<3

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
      • amy says:

        eii gelik ku diat lok…nok no 5 ya..ish…panties nya..ewwww

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • rie says:

        hye kak

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • noorsyamimie says:

        x la kak su

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • aida shahirra binti mazalan says:

        hai wak pe tu

        Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
      • khairul arifin says:

        askum.sy nme khairul n penang.awk nme ape?awk tgl dimn?

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • humairah says:

        hello….. kak su apa khbar?

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • KFC says:

      Sesapa nak cabar dan bahas dgn aku pasal isu tutup aurat. Sila email aku kat greatbadang@gmail.com

      Aku dah post byk comment pasal isu ni. Aku nak betulkan cara pemikiran kebanyakan pompuan2 melayu zmn skrg ni.

      Email kalau berani. Aku sahut cabaran kepada sesapa yg xpuas ati dan berasa kononnya tutup aurat tu hak asasi masing2

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
      • puteriaquarius81 says:

        btl tu.. tutup aurat wajib.. baik x baik itu antara individu tu dgn Allah.. jgn menilai dr sudut tingkah laku..
        dh termaktub dlm hukum buka aurat dosa… kalau baik tahap dewa pun dosa x menutup tu ttp dapat..
        sbg seorang Islam, kita patut tau smua tu.. kalau xnak tutup, terpulng pd individu tu.. yg pasti dosa tetap dosa.. toksah nk kata bertudung x baik ke jahat ke .. sm jer. pokok pangkal hati. eh terpanjang plak hujah ari ni.. aku pun x baik mana. sm2 baiki diri
        emm renung2kan dan selamat beramal… :)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
        • mono says:

          heee…btol ckp u….klu pak aji yg pakai serban berlipat2x 2..blom tentu iman dea kuat..klu nmpk pompuan seksi trus bung sarban……xper dosa masing2x kn.. pikirla sendiri aslkmmmmmmmm

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • lulucute says:

          oh, betul ke???aku tak tau pun!!!

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • eijoy 0145324626 says:

          yeke? yg gmbr awak x pkai tudung tu pehal lak? siap sent dlm web lg…..kantoi

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
      • antiKFC says:

        salam,
        sudahlah kfc. Lebih baik aku tanya ustaz daripada tanya kau..wakaka

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
        • kaum hawa pelupa says:

          tak perlu tanya ustaz..manusia de beri akal…sangat jauh darjat dengan haiwan..tak kan tak tahu batas aurat bagi wanita…kehendak tidak menghalalkan cara…pk pk kan lah. kita hidup di malaysia dan di lahirkan dalam keluarga islam…nanti dah jadi macam palastin baru nak bertubat..pk pk kan lah….menutup aurat itu wajib…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
        • arya says:

          hy arya gitu loe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jin jong says:

        hai puteriiiiii leh kenal asal mana

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • noorsyamimie says:

        awk ingt .awk wat cm 2 owg tkt

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • zali says:

        salam.sayaa tertariklah dengan awk.camner nak borak borak.dah ada pakwerker.heee

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • kaum hawa pelupa says:

      datangnya islam ke muka dunia ini menaikkan martabat wanita, daripada menjadi hamba abdi dan sama taraf dengan perkakas dapur. tetapi wanita hari ini sudah memilih jalan yang hina dengan mendedah aurat..apa kamu nak jawab bila dah masuk kubur nanti.ingat hargailah masa hidup sebelum mati….bukan nak menyibuk tapi beringat-ingat sebelum mati..kerana janji janji Allah itu benar..Nabi s.a.w. telah melihat dengan mata kepala sendiri tentang kedahsyatan azab Allah terhadap wanita seumpama ini semasa peristiwa israk dan mikraj…..pk pk kan lah

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • Banyak mata akan menangis darah panas di akhirat kelak…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • fatimah says:

      ehhhh!ohhhh main sekkkkk!

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
    • diana says:

      owh yeke

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  2. aries_april says:

    aries dh agk…
    mmti nenek trans pya…
    kan btul…
    dia tngh hngt d psrn skrng ni…
    TAHNIAH…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      nek jah mmang xde boleh lwn…

      semua yg nara senaraikan kat atas tu semuanya nak

      trsembul keluar..
      bahaya2x….senang jerr manusia skrg nak glamer….

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aries…
      xyah tahniah lah..
      takziah jerr…
      jawapla dlm kubur nanti….

      aku jdi emosional plak bila tngok gmbar ni.. geram aku..dah xde kemaluan langsung!!!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
      • tyrabanks says:

        saraa………….
        ooo sara…..
        kau komen cpat..
        kau terrer skit guna ayat hunjut kat pempuan maruah tlebih rendah ltak kat kaki ni….

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          yoooo….i’m coming…tgh meneliti ni….ish ish ish….uh uh uh…

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          apa yg aku perhatikan…

          GAMBAR 1 :-kopek anggun macam nak terkeluar dari bekasnya sih..dan suar dlm anggun cam ada bunga matahari…(macam piried Je)…sebab tu dia Top 5

          GAMBAR 2 :- Zila menjadi Tempat Ke-4 sebab pusat dia buleh wat sangkut hanger suar jeans aku…uh uh uh

          Gambar 3 :- Stephanie Liah sebab tetek jer…aku rs dia tak lyk tpt ketiga…(kak nara, bg penjelasan lanjut)

          Gambar 4 dan 5 :- malas aku tgk, kurus pulak puasa aku….uh uh uh…(Konsep gaya bebas sehelai kain)

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
      • tokkaduk says:

        sabo ye tyrabanks….kubo dh kata mari umah dh kata pegi…xsoda dri kan…wat malu kaum keluarga….

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. Rin says:

    baguz gak lah azizah ni mnang..
    mmg layak dpt pingat kebesaran drjah x sedar diri.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
    • DelimaSaraa says:

      azizah binti mahzan.,DTD,DPM,.

      DTD – darjah tak sedar diri
      DPM-Darjah Perasan Muda

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • yan says:

        entah lah apa yg nak dikata!
        diri dh besar panjang,
        kubor dh kata mari rumah dh kata pergi,
        klo rasa diri 2 bhgia teruskan lah
        setiap lelaki yg pandg tntu akan pndg serong

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • bentownk mari.. says:

        pndainye ka ktuk erk….ala..besela puan zman skunk bkn puan cm zman dlu….bg dowg tyg bdn 2 dh ckup bt dowg ase bngge..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  4. ms noor says:

    huhuhu… mantap2 pilihan nara!! mmang layak nenek jah menang!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  5. aries_april says:

    tpi aries stil sokong dia pnya lkonan…
    mmg best…
    cari la mn artis mlyu yg skit tua leh ckp eng?
    dia mmg ada talent…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      yelah..macamana org tak suka pun…tapi kalau kau dah suka lakonan dia …org tak boleh buat apa pun.
      kan…aries kan..kan..

      nek jah ni aku jumpa dia ngan zeffffrrulll dia tu kat pantai cenang, langkawi musin cuti sekolah bulan 12/2008….

      tak tahulah…samada tengah sooting ke…..sbb ada 2/3 org yg lain kat situ masa tu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • DelimaSaraa says:

        masa ko jumper tu ko nampak tak tgn jefrul kat tetek jijah?? atau ko tgk tak yg jijah atas riba jefrul???

        ish2 kuat btl yerk jefrul ni..mesti minum kopi mak janda (cam kak nara kata)

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • kentut busuk says:

          diaorg tak pulak menggelintin…ok je aku tengok…cuma aku tengok atas meja tu..ade air tiger…tak tahulah sapa punye….

          aku pandang2 sipi je……aku tengah ngadap lopster…mana nak heran….

          anak aku yang pandang tepat….siap nak minta otograf lagi…pastu sebok2 nak ambik gambar dengan zefrul dan nek jah……

          lawak…lawak masa tu..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          ish ish ish..ko jgn dekat2kan anak ko tuu..kang nanti minat paki style jijah plak kang… ish ish ish…sila jauhkan yer…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mail says:

        x seksi lagii..kalau bleh buat le cd cam kak wan pastu nangis isk isk bgtau nak taubat,traniya le..btul la kubur lain2 kerana kau orang anggap kubur tu tempat tdor selmanya.cian snggoh kt kamu..dunia ni kjap je…lu pikir la sendiri…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • lulucute says:

        kenape dgn jijah???

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hotncold says:

      ala die nyer english xlh best sgt
      pelat gler
      kalo pelat jd cm org putih xpe gk ni trgeliat lidah je gayanyer

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. ZZZ says:

    saya bangkang keputusan nara……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      alaa..jangan lah bangkang..itu semuakan MELETOPP..takkan nak pilih siti saerah kot???atau nak pilih ruminah sidek???atau nak pilih sharifah amani???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. vios_vaio says:

    Tahniah la pada kaun nek Jijah..tak sia-sia ko huru-harakan dunia hiburan awal tahun 2009 ni dgn aksi2 terlampau ko nih…Nek Jah..dah menang ni..nak aku panggil press tak? wat sidang akhbar ke? komen la sket kemenangan ni..huhahhuhaaahaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      inilah idea plg bernas…apa kata press tu biar kita smua…aku jadi wakil IKIP.FM…ko wakil Hot.FM. tyra wakil Sinar.fm..Damia wakil TV3, ecipse wakil TV1, aries wakil Astro..Poco wakil URTV..saper lagi ek ??

      kak su alim kan biarlah dia wakil NONA..kua kua kua..kak leen dok omputeh, dia wakil cleo..lagi saper ek???yg lelain tu, sebagai tukang pegang tip recoder…hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  8. aries_april says:

    napa lak bngkang ?

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      diorg bangkang mungkin sebab kategori kak nara tgk just “tersembul” kot…tak dek kriteria lain…

      aku mewakili admin ingin menyatakan : biarlah admin nak pilih saper2pun, kan ini mainan suka-suki..bukan nak siries pun….la la la la

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. tokkaduk says:

    oit oit yg nombo 3 tu leh menang nombo 1 gak tau sbb puting dia pon senyum skali sbb masuk sakli lam pic nih…nk main puting leh….org tua ni menang ye…boleh la mmg layak….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  10. eclipse says:

    hahaha….tsedak nek jah kat umah dpt ungguli carta kak nara..hehehehe…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  11. eclipse says:

    xbis2 aku gelak ble tgk muke nek jah tsenyum dpt no1…
    asal aku hepy sgt ari ney?
    aku pon pelik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      sebab hari ni hr khamis..esok jumaat…cutiiiiii..yabeda bedooooo

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. NYEHBUNGA says:

    SEKSInyer…tp biarlah asal bahagia……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. putriOne says:

    huhuuhuuu…
    seksi xhengat duniaaa…!!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  14. S!ezan says:

    taubat-taubat la yang melayu islamye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  15. putriOne says:

    masalah betul depa smua ni

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  16. moji says:

    tahniah kepada pemenang! semoga success di masa hadapan!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. aries_april says:

    mnta2x 1 hri brubah…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      byk perubahan pd suatu hari iaitu :-

      - berubah kulit muka makin tegang

      -berubah fizikal dada makin membesar cam buah kelapa

      -berubah dagu makin bujur sampai kak leen tak payah susah2 membentuk donut..guna jer daguu yg runcing dan panjang..gerenti lubang donut pun terbentuk ngan jayanya…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. jed hijau says:

    ha..ha..ha..ho…ho…ho…he..he..he….

    mmg dah dijangka nek jah dapat no.1…

    alahaiiii……nek jah oooiiii………bangganya kau tersengih-sengih macam buntut ayam….
    alahaiiiii….nek jah….nek jah………

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • singaganaz says:

      mantap tuh… sapa boleh challenge….

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • DelimaSaraa says:

        mestilah si kak pah sedang mengejah jijah…tgk ar…mesti dia menang nanti….tgu duit berapa juta yg dituntut tu dulu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • singaganaz says:

          hahaha… dapat duit banyak buat plastik sugeri besarkan boobs…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          yezzaaaa……….so, kak nara kenalah tukarkan pemenang yer….tp kategori dada mantap jer lar..

          kalu kategori beraksi genik, kakpah memang kalah…zila bakarin lor yg konpem2 pemenangnyer..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • singaganaz says:

          zila bakarin boleh ler utk award perut moncet….

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  19. singaganaz says:

    tahniah kepada pememang… kepada yg x menang, tahun depan kasi lagi seksi ye…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. aries_april says:

    tu bru trlepas kndang…
    bru nk mnganas…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. kentut busuk says:

    nenen nenek tijah busuk
    nenen nenek tijah busuk

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  22. aries_april says:

    tul tu sara….

    tpi ngan lbih sngt…
    btl lak puasa tu…
    ni cleaner na lak tlong taip gna keyboard sara?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      aku punyer lactop ni canggih..beli kat petaling street….aku cakap jer, terus perkataan kuar..bukan touch skreen..aku lagi advan….so, tak yah upah cleaner2..hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. jed hijau says:

    kentut busuk tu…adik ipar aku….baju belajar nak join BN

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. aries_april says:

    kak jed…
    hbis aries ni cam na lak?
    x jd?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • singaganaz says:

      jadi gak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • DelimaSaraa says:

        jadi-jadi!!!!

        sape lambat jadiii patung….

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • jed hijau says:

        jangan gaduh2…

        adik lelaki aku yang belum kawin ada 2 lagi…

        ni adik ipar aku..anak dah 2…aku ajak dtg sini tolong aku wat keje2 admin…aku dah nak serah tugas pelan2 kat dowang sume….

        lepas ni aku nak uruskan rumahtangga sepenuhmasa…

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • singaganaz says:

          adik laki watpe… adik pompuan xde?

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          aku pandai lukis pelan kak jed…aku budak studio…hehehe….

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          adik pompuan tingaal 1 je belum kawen yang bongsu…nanti bulan 7 dtg sini…tolong aku wat accnt.

          adik-beradik senang keje….diaorg ikut cakap aku…aku sulong….jadi Along…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          kau pandai lukis pelan ape…..senibina ke…elekrikal ke…mekanikal…

          org seni mcm kau mmg suka jahit manik…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          kak jed..ni aku cakap betul lar…aku pandai cad..n 3d…n GIS…aku blajar wat housing jer….hehehe….tp skarg aku kerja tukang cek plan…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          betul la aku cakap…aku bukan main2….

          kau ada kenal sama itu IDRIS MOHASIM…tau MOHD LAIS BIN AHMAD

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          ntoh kak jed..aku kenal azizah mahzan, ahrifah aini, zila bakarin n zakiah anas jer.. tu jer..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  25. aries_april says:

    apa yg jdi?
    kak jed xkata pe pn…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  26. lilies says:

    eh kak nara,Stephanie Liah duk mesia ar..area damansara wif her son n hubby.. lilies slalu tgk blog anak die yg chumel tuh..ryan raffael.. xcaye leh tgk kt cni http://www.ryanraffael.blogspot.com

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  27. kira-kira says:

    cayala nek jah,,,,
    maintain no 1,,,,,,,
    xde yg dpt mngalahkan nekjah……..
    hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  28. aries_april says:

    bdak nilai tu aries nya ya kak jed…
    aries booked,,,,

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      aku booked MAS @ air-asia @ firefly…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • singaganaz says:

        aku book hotel..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          suka2 hati korang nak book2 ye…

          jom cite pasal nek jah lah…..

          jom…heboh..heboh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          kak jed BOOK lah nek jah…aku tak mo nek jah tuu..nanti bila jalan sebelah dia semua tak pandang aku..semua tgk nek jah…..jatuh saham aku beb

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. jojio says:

    Aku dah agak dahhh…Pemenangnyer ialah…Nek Jahhh…yadaaa

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  30. trAnsFormeRs says:

    yes aku dah agak mmg nek jah yg no 1…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. kira-kira says:

    nara bile nk wat carta baru??
    hehe

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. kuntilanak says:

    dah agak dah mesti nenek jijaj no 1!!!huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  33. jernih says:

    da de pemenang ke/
    sapa Nek Jah ke Nek Nak?
    HUHUU

    pilihan aq Nek Jah.. nek nak x nak la…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  34. zayn says:

    hampeh punya blogger. ANGGUN tu bukan artis Malaysia. Tolong pergi sekolah skit. Kata 10 artis Malaysia. ATAU memang Indon yang datang ke Malaysia tu dah ada IC Malaysia…? Eeeemmmmm….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • jernih says:

      hehehe… tersilap tu.. dek kerana nak cepat ke hapa..
      x sempat nak check..

      nara kasi buang itu anggun yg x berapa anggunnya ya!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jernih says:

        lagi pun suka2 aja sih
        ngak perlu serius banget.. marah itu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • zayn says:

        Jangan memalukan nama Malaysia. Iklim reputasi Malaysia di Indon dah down teruk. Mereka dah tak respek kita lagi. Buat apa kita nak agung-agungkan artis mereka. Kebulur sangatkah artis kita sehingga tak ada calon dalam carta? Lu pikirlah sendiri….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. damia zahra says:

    huk aloh..
    askum kengkwn…
    ish ish ish…sabo je la aku nengok pic2 neh..
    haq no 4 tu..da la pewut buncit…stil nak tayang lagi…
    huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. Akak Leen says:

    aduh duh….sakit kepala tgk pesen2 derang nih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. TeDI says:

    anggun??? aku silap tgk ke..? bila masa ko bg anggun kerakyatan malaysia???

    Nak buat top 10 ke top5 ke top berapa2 pun lah klu atas nama malaysia .. semak lah betul2 cik akak/cik abg!!
    bikin malu saja dong!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. leo says:

    ntah nape anggun tuh tersenarai…..kua kan die… masukkan calon2 artis malaysia yang lain…. bg mereke peluang tersenarai… buang anggun…. hullalalaaa… sian kt mereke2 yg dh posing2 maut…..hah maut la sgt….huhuuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. yula says:

    mak aiii,,perut zila nak tesemboi kluar,tak malu tol

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. trAnsFormeRs says:

    aku mmg respect giler kat nek jah…
    first of all dia mmg ori…mksud aku dia x main ar cucuk2 tang situ tang sini…
    she can speak in english very well i like that…
    bila dia brlakon dia akn mnjiwai wtk 2 dgn brkesan…
    well done nek jah…
    youre deserve it….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. trAnsFormeRs says:

    Farah Fawcet akhirnya pergi jua stelah brperang ngan pnyakit kansernya…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. David Villa says:

    beruk tengok pon lari Nenek Zizah no.1 ..hahaha..apapon Spain kalah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. YONEXBEST says:

    no 1 tu…artis paling seksa..bukan seksi..
    nak muntah ketiak aku nengok!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. bard says:

    Hampeih…!
    Tua bangang tu no. 1

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  45. Zaza Muhammad says:

    LOL

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  46. Anonymous says:

    aku pening yang mana satu nak booking

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Anonymous says:

    aku nak tanya gambar no 1 berapa harga seluar dalam dia kalau boleh ornagnya sekali dan gambar terakhir tu position jenis apa agaknya aku nak try juga position seperti itu orang tua biasanya banyak pengalaman…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • zayn says:

      seluar dalam dia jual kira kati. Nak berapa kati? Posing tu gua ada tengok di beberapa wilayah di Papua. Nama dia posisi Cicak Nak Mampus!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. Zaza Muhammad says:

    Jap2 ,,,aku still x puas hati sbb seme2 yg tersenarai tu aku kenal kecuali si Wani Omar tu,,,sapa dia? blakon cite mender erk? xde sesapa lai ni yg jwb soklan aku

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Kevin K. W. Ng says:

    Love it was that made us and love is what we look for in this life which is so short and quickly fade away until we return to dust.
    Love is being responsible, sure and true to life.
    All who love is truely carryinf out their destiny and mission in life.
    Love over comes pain and suffering.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. lck506 says:

    bapakla……………
    nak muntah aku tengok nek jah tu……
    adoi………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. umi says:

    hai……seksi betul la artis skrg.diorang nie x tahu malu ke?buka sini buka situ……..kalau iye pun nk tunjuk kt org yang diorang 2 seksi, x pyh lh nk tunjuk dlm internet.aku malu tgok……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. mira says:

    c zakiah anas 2 aku x percya die seksi mcm 2 sekali.siap berkemban je.dpn cermin pula 2…..die x malu.ke bergmbar mcm 2?klau nk sgt,kenape x ambil gmbr bogel je….biar nmpak segala bulu ehem2 die 2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. ice says:

    oittt…nampak nipple….malunya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. puteritujuh says:

    manusia akhir zaman……..dh xkenal dosa pahala.semua benda ambik mudah. tua ke muda ke sama aje.kalu iman takde kt hati, mana nk ingat Allah dh….syaitan aje yang dok bergayut kt hati tu…tu pasal la Allah turun bala mcm2 skang. terbaru H1N1. padan la muke kita……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. shah says:

    nak alat jimat api call aku 0169529626

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. Leh says:

    nek jah ooi!kalau muda tu x pala gak,nie, dah 2 pn x sedaq diri

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. lady ninetales says:

    ni bkn je rumah kate pegi ni, kubur pun kate pegi….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. Fatihah says:

    Azizah Mahzan kalau nak jadi anak dara balik pegi la buat pembedahan ni muka dah macam nenek masih nak seksi lagi, sedar la diri sikit rumah kata pergi kubur kata mari, insaf la kita orang islam ada batas-batas agama yg patut kita ikuti, bukan Azizah Mahzan aje tetapi kepada semua artis Malaysia jagan kerana mengejar glamour soal agama diketepikan hingga sanggup melangarnya semasa belakun, jangan sampai kamu semua berlakun atas bara api neraka.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. diorang tu biar betul seksi gilerrrrrrrrr……ish3 tak tahu malu langsong tak padan dengan tua langsung geli i tengok deorang euw euw……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. yahya says:

    ini semua gambar artis yang patut dicontohi untuk terus je masuk kedalam api neraka jahanam
    p/s
    kiamat hampir tiba!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. fauh says:

    seksi buy hoooooooooooooooooooooooreyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. lee says:

    waduh kok bikin keres tgk gambar artis artis mcm ni.ada yang berniaga ke

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. ustaz fadillah kamsah says:

    aduh nek jah muka macam beruang afrika ko kate seksi???? arghh pthhui!..lepas ni comform berak keluar air aku..terkejut la gua…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. ustaz fadillah kamsah says:

    artis paling seksi at least la zarina an julie..tu baru aku setuju…ade ke nek jah artis paling seksi….aku tengok bulu kaki dia pun aku seram lah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  65. lumiGlow says:

    sapa lah yang tengok seksi gila ni.is is is is

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. azman penang says:

    gile beb semua mcm ni habis la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. LumiGlow says:

    aku nak join lahhh.layan mata je.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. secret says:

    u all very sexy r..
    i respect too u all

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. diamond says:

    per nk jd ngn manusia skunk..
    nme jeeww islam..tp, x praktikkn aper yg d tuntut..
    bknnya nk tunjukkn cnth yg baik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. mat CUAK!!! says:

    ARTIS MELAYU….TERUK NK MAMPOZ!!!! NEKJAH MAHZAN GATAL BIJIK!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. saupi says:

    kalu zakiah anas tu memang seksi,,boleh muntah cik awang..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. jeee says:

    hai mcm mana ni keadaan orang yang tak tutup aurat mesti tak takut pada azab api neraka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. hannnnzzzz says:

    giler r..xthann…hehe…silap2 jd modal kang..huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. hannnnzzzz says:

    lyan mata…pastu trun kt bwah…last2?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. Nurain says:

    haha..gelinye tgk yg no 1 2.. :))
    tahniah bn!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. maidin says:

    kak , kalu nak tayang body tu biar lee yg betul-betul terangkat punya. Jangan possing macam tu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. *fiona* says:

    teruk betol lah artis melayu malaysia nieyh …seksi sangat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. ameng says:

    apa-apa pun aku tetap undi Mawi World

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. ameng says:

    Mawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….aku cinta pada muuuuu……… AF aku tahu engkaulah soalan yang aku suka di dalam kubur nantiiiiiiiiii.

    Tan seri memang pandai bagi Melayu suka soalan AF ada dalam kuburrrrr…….

    Aku sangat suka bila nak sholat terganggu khusuk aku kerana AF dan …… urusan aku dengan tuhan tergangu kerana AF dan Raja Lawak …he-he aku bangga!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. [...] ada kami keluarkan carta 10 Artis Malaysia Paling Seksi. Malah kebanyakan gambar-gambar yang kami keluarkan di sini adalah gambar selebriti-selebriti [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. merra says:

    kepada orang ramai,jangan jadikan artis itu sebagai idola mahupun contoh.dan kepada artis diluar sana,jagalah adab,jangan memalukan kaum melayu.ini bukan hollywood,tetapi di malaysia

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  82. ernie says:

    artis suma samanya je…macam tai je,sudahlah tua nda sedar diri…taubatlah kau sebelum nyawa kau diambil,kita didunia nie cuma hidup semantara so,banyak2kanlah pahala untuk bekalan diakhirat…………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • baby says:

      aku sokong kau ernie,suma yg kau cakap 2 mmg btl…………………………………………………………………..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. gigolo tuo kerepok says:

    marilah kite same2 m’gubah diri kite… ke arah kebaikan…
    hidup gigolooo……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. ira says:

    mcm2x artis skrg…xsedar diri lgsg…best sgt ke tunjuk body tu….xtau dosa pahala ke???xder persaan malu ke?lau dh tnjuk body tu,xyh sbuk2x nk btudung laaa…xmalu!! tua2x pn 2×5 jer…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  85. prince_khaliues says:

    untuk org pompuan…hukum 1st yg allah bg kt org pmpuan yg beragama islam ialah TUTUP AURAT..hukum ni untuk org islam je..sape2 rasa dia org islam ikut laa..yg xikut tu paham2 sndri..kiamat dh dekat ,umat islam kna tindas dan kna bunuh….xpa kiamat kt malaysia lambat lagi…wat pe NAK TUTUP AURAT kan…..mati tu keje tuhan..abis ape keje kita?dudk je atas bumi malaysia….cari duit byk2..duit bnyak baru org hormat…xdak duit kena tindas lumat2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. prince_khaliues says:

    wat pe pakai tudung..blum tentu lg yg pakai tudung tu baik..baik xpakai tudung…

    wat pe pakai baju…..blum tentu org yg pakai baju tu baik…baik xpakai baju..

    wahai saudara seislam ku..xpakai tudung itu DOSA,kita mulakan hari kita dgn DOSA,yg kompom dh tulis dlm AL QURAN xTUTUP AURAT itu DOSA,bayang kan kita mati xsiden xTUTUP AURAT..MATI didlm keadaan BERDOSA….tapi xpe..masa nak KAFFAN nanti org pakai kan lah TUDUNG…huh! nak wat pe dah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. prince_khaliues says:

    aku pun xkompom SYURGA lagi…tetapi aku tetap cuba mencari SYURGA seharian hidup ku…tegk gambaq kat atas tu pun dah dosa…dah bertambah dosa aku

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  88. fatini says:

    semua artis pasti x leh mng lam ANUGERAH BINTANG POPULAR 2010

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. Am says:

    Ingat sikit alam barzah, dunia ini hanya sementara sahaja jadi kita sesama insan saling ingat mengingati. moga dapat panduan kejalan yang diredoi oleh allah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. m!Rar says:

    bwa to00ooobat la weh….dh nk akhir zman ney….nauzubillahh..minx dhndr dri kta jd cmney…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. m!rar says:

    bwa brtobtlah anda skalian…skrang ni dh akhir zmn..minx diri kta djauhi drdpd jd cmney….nauzubillah…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  92. ARYA says:

    Wahhhhhhhhhhhhhhhhhh……… ITU Sihhhhh Bkn seksi lgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. aku pilih zila bakarin..hehehe..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  94. ady says:

    amboy istri klimak plih yang mantop2 je erk!! lom tengok aku sksi lg mau troz klimak stiap masa. ()

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. wanct says:

    fuh!mmg seksi….
    xde pic yg lg seksi dr 2 ke????
    len kli,ambk la pic yg pkai bikini……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  96. fadzoe says:

    saya x picture tapi nak berkenalan lah.. ok x?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. jimmy says:

    fulamak…seksi gile….kalo nk bergambar….ambik lah yg lagi seksi…ambik gambar yg pakai kat atas ngan bawah je…..lq seksi pon boleh…….x pyh lah pakai baju…ambik gambar…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hangpalahangtu says:

      betol tu.. kalu bleh si zila bakarin tu ambik gambar pakai tudung je tp tak pakai kemban.. baru bleh menang…..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  98. 3gp says:

    mantap2…!!

    VIEW MORE PICTURE

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. shakina says:

    rumah kata pergi…….kubur kata mari…..ingalah wahai……………kaum hawa di luar 2…………………………huhuhuhuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  100. ryukosta says:

    trusin aj biar dia tam bah banyak dosa ya ngk,,,,,, yg dosa kan dia juga bukanya kita ,,,,;; mungkin itu sudah pekerjan nya,,,,, lau gua sh senang aj….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. miera says:

    SEKSI N SEKSA
    X PATUT
    PATU DIBERI HUKUMAN API NERAKA…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  102. rina says:

    azizah mahzan dah tua pun nak pakai seksi.menyeksa aku tengok………….artis skrang tak takut dosa ka???????????????????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  103. liyanacute says:

    ish..ish..ish….mmnag teruk btul artis zaman skarang ni
    artis zaman skarang aq rasa mereka sengaja buat benda camtu untuk meningkatkan populariti sengaja nk dpat perhatian

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  104. ct says:

    apalah nasib..adoiyai…ckit mata den..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  105. seharusnya sebagai publik figur menjadi contoh baik pada orang awam bukannya menyebarkan kemaksiatan….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  106. EQAH says:

    CAYALAH NEK JAH…TABIKKK…ONE MORE THING,BRNI WT BRNI TANGGONG……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  107. .............. says:

    lancau

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  108. kambinggurun says:

    Stupid…bodoh… ada akal tdk tahu guna.. dah namanya aurat.. auratlah jadinya.. dosa tetap dosa ( artis b’agama islam )… yg peliknya.. ada artis siap bagi komen.. saya selesa dengan penampilan saya.. saya tak peduli dengan pandangan orang lain… BODOHHHHHHHH…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  109. memang seks betul lah?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  110. aminah farah says:

    cantik betul orangnya…………….apa kata kita buat macam ini…………………………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  111. saya says:

    takpalah saya tak nak bogel depan lelaki.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  112. penyukelate says:

    biasanya kata2 seorg artis
    ” saya seksi bukan kerana untuk pikat dato, saya seksi kerana seni”.. wakaka pegi mampus la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  113. kfc says:

    a;ala ske sngt jga tpi kain org mcm lah dia tu alim sngt ….. er please lahh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  114. khairol says:

    salam..
    yg delimasara ngan tyrabanks ni apsal gelabah nk mampos.. lantak la diaorg.. ko kutuk diaorg ko dapat pahala ke??
    dalam islam..

    cara pertama : mencegah menggunakan tgn..
    contoh nye ditangan2 kalau xnk dgr ckp..tp kalau cmni xleh ditgn..nanti disaman.. haha…

    jd guna;
    cara kedua : menggunakan lidah… gi jumpa diaorg..nasihat elok2….tp dalam kes ni mau kene pelempang kalau ko gi nasihat..

    jd, gunalah;
    cara ketiga : menggunakan hati, doakan je selepas tiap kali selesai solat.. supaya mereka2 ni berubah..

    pk2 la tyrabanks n delimasara.. jgn sibuk jaga tepi kain org..kita kuatkan iman didada kita dulu..
    salam..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  115. siti hajar says:

    tak seksipun………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hangpalahangtu says:

      betol tu.. mane ade seksi.. tp aku rasa kau lg seksi… betol tak cik ct hajar????

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  116. R2I6I says:

    wei…seksi gila tu,…hgpa tak stim ka????

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  117. sahida says:

    bak tak payah pakai tudung lagi nampak seksi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hangpalahangtu says:

      betol tu sahida…tp kalo tak pakai apa2 langsong lagi lagi lagi lagi nampak seksi… betol tak?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  118. amir says:

    betul betul memang betul ha he ha he ha he…………………………………………………………………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  119. amirul says:

    wei….seksi tu gila punya org ha he he ho he ha ho

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  120. sondolan says:

    kalau saya, semua mereka ini jangan beri peluang keluar gambar dalam TV di Malaysia. Haram jadah betul. Mak bapak diaorang mana pegi? tak tengok ke gambar seksi anak2 mereka. tak nak tegur sekit pun perangai diorang ni……………..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  121. hisyam says:

    ape lah pakai seksi seksi x bek tau

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  122. azri says:

    betul 3 nanti Tuhan marah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  123. Abdul says:

    Bila Izrail datang memanggil
    Jasad terbujur di pembaringan
    ( 2X )
    Seluruh tubuh akan menggigil
    Terbujur badan dan kedinginan
    ( 2X )

    ( 2 )
    Tak ada lagi gunanya harta
    Kawan karib sanak saudara
    ( 2X )
    Jikalau ada amal di dunia
    Itulah hanya pembela diri
    ( 2X )

    Janganlah mahu dikenang-kenang
    Engkau digelar manusia agung
    ( 2X )
    Sedarlah diri tahu diuntung
    Sebelum masa lkerenda diusung
    ( 2X )

    Datang masanya insaflah diri
    Selimut putih pembalut badan
    ( 2X )
    Tinggal semua yang dikasihi
    Berbaktilah hidup sepanjang zaman
    ( 2X )

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  124. Abdul says:

    “Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya; dan? hendaklah mereka menutup belahan? leher bajunya dengan tudung kepala mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka, atau bapa mereka atau bapa mertua mereka atau ……” [Surah An-Nur:31}

    kesimpulan: Wanita wajib menutup aurat mereka.

    Renungilah firman Allah Taala:

    “Dan tidaklah harus bagi orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan – apabila Allah dan RasulNya menetapkan keputusan mengenai sesuatu perkara – (tidaklah harus mereka) mempunyai hak memilih ketetapan sendiri mengenai urusan mereka. Dan sesiapa yang? tidak taat kepada hukum Allah dan RasulNya maka sesungguhnya ia telah sesat dengan kesesatan yang jelas nyata.” {Surah Al-Ahzab:36} ?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  125. acilom says:

    Gitu kok sexi , telanjang kalau berani dan jangan sok suci.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  126. alan chaple says:

    hmmmm….bnar bnyk yg sexi d malsyia,,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  127. ahmad says:

    apanya yang seksi.menurut ak biasa aja..
    klu perlu gk ush pke apa-apa aja

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  128. Mantap bloleh juga tuh….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  129. porno izle says:

    I would like to thank you for the efforts you have made in writing this post. I am hoping the same best work from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to start my own BlogEngine blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a fine example of it.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  130. Hi, I just read texts on your blog and I became interested in the topic. I like your site and I am thinking whether I could use your words in my work? Would it be possible? If yes, please contact with me.Thanks.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  131. Sovetskiy says:

    ??????!
    ???????? ?? ????? ??? ??????????? ????????:
    [url=http://elsigaretakupit.blogspot.com]??????????? ???????? ? ??????????[/url]
    ??? ????????, ??? ?????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  132. Matt Rogers says:

    I’m adding your blog rss feed so that I can see your new posts. Keep up the good work!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  133. nur says:

    ASSALAMUALAIKUM..

    Masyaalllah……..saya berasa amat kecewa dengan semua orang melayu terutamanya umat islam..bertapa bodohnya manusia pada zaman IT ini..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  134. liyana says:

    aq x suke nengok artis kite mcm nie………..
    dak kecik pon pkai tdung.diorg ingat muke diorg 2 cntik sngt.mntg-mntg lh diorg populr nk brlgk la tuuuu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  135. hani says:

    berdosa kita tidak boleh berbuat begitu kamu yang berbuat begitu akn mendapay balasan di padang mahshar kakak kakak semua tak tahu ke kita hanya tidur di bumi hanya sementara waktu saya tahu saya bukan malaikat tapi kita orang islam solat jangan tinggal .assalamualaikum

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  136. harry says:

    semua seksi tapi aku paling terliur ngan Zila…ala yg anak Bakarin tu ke….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  137. hangpalahangtu says:

    daripada aku tengok kak jah..baik aku tengok yg dpt no 2 – 5 tu lg bergetah… brg baik tuuuu…. lg berkuliti…mmmmm yummy2….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  138. humairah says:

    hello…. apa khabar semua?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  139. malaysiaaaaaaaaaaaaa negaraaaaaaaaaa goblokkkkkkkkkkk, sintingggggggggg

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  140. tiara says:

    hahahahaha………plik3 lerrr korng niiii…………eeeeeeeeee

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  141. mila says:

    korang nie tak malu ke?????????????????
    azizah mahzan tu dah tua seksi lagi geli tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  142. fajar says:

    fagaydnyd

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  143. tole says:

    K O N T OOOOOOOOLLLLLL

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • manusia says:

      astaghfirullah’hala’zim,ini ke perempuan islam.pakai pakaian yg menampakkan aurat.ini ciri2 perempuan masuk neraka…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  144. nadzifah says:

    ma’syaAllah seksi nyerr..kenape la diorang tak takut nk buat sume nieh…tobatlah sebelum engkau ditobat kan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  145. opan says:

    woi I like tu sembot……????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  146. YANA says:

    Mengapa dan kenapa harus di perlihatkan benda yang tak sepatutnya di lihat pada orang yang bukan haknya…..fikir2 lah ye….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  147. akau tengok dia machamgadis betina jalang yang baru
    baru lepas bersundal dngan jantan jantan poyo jer gaya dia lentok tu macam tak hisap air butuh jantan
    pun sebab tu dia ampunya lentok tak ubah mengalah betina sundal kat jalaqn ampang dan juga chow kit rodyang ketagih air mani jantuk jer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  148. ema says:

    sekiranya masa hidup xmengjaga aurat bl mati nnt kita mati blm tahu lg aurat kita ditutup>>>>

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1