Written by AbangNara | October 24th, 2012

Nama Afiq Muiz semakin popular semenjak kebelakangan ini. Muncul menjadi hero di dalam drama Mimpi Cinderella untuk slot Lestary TV3, kekacakan jejaka ini mula meruntun jiwa gadis-gadis di luar sana. Lakonan yang ditunjukkan pun not bad jugak. Kiranya ada rupa dan ada bakatlah si Afiq Muiz ini.

afiq muiz

Semenjak dua menjak ini makin banyak nama baru (terutamanya pelakon lelaki) yang menyerikan dunia hiburan tanah air. Kontroversi pelakon lelaki amat kurang berbanding dengan pelakon wanita. Rasanya mereka lebih suka dikenali dengan bakat dan bukannya dengan kontroversi murahan.

afiq muiz

Lagi 8 keping gambar Afiq Muiz, hero drama Mimpi Cinderella dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih kepada Natrah daripada Hazelnart Work Photographic Studio yang sudi berkongsikan gambar-gambar awesome ini.

afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz
afiq muiz

70 responses to (10 GAMBAR)Afiq Muiz, Hero Drama Mimpi Cinderella

  1. qrystina says:

    hansome

  2. Nano says:

    Ada sikit lah macam rupa Remy Ishak .hmmmmm

  3. Kiah Propahanjeng says:

    akak 1sttt!!!

    nk biskut?

    • makan nugget dgn air kotak dutchlady, sedap sgt says:

      cik kiah ada nugget dgn air kotak ducthlady tak, kita suka sgt mkn yg tu, biskut kita tak suka, tak kenyang

      • Kiah Propahanjeng says:

        yg tu akak xde dik, tp anak akak ade jual naget ngn air kotak. nt akak kol die.. nk oder bape?

    • nepalman says:

      biskut aku tak nak, bontot ko aku nak..buleh ke kiah

      • Kiah Propahanjeng says:

        lucah la abg nepalman ni.. xnk la kiah…kiah malu la..kt public ni..nt2 ye abg.. :D

        abg nk biskut?

  4. qrystina says:

    hansome la jgak..hehe

  5. koko says:

    u can publish something better

  6. Nano says:

    Ada sikit rupa macam Remy Ishak.hmmmmmm.

  7. biozipstar says:

    die ni sedara kepada edika yusof kalu x salah… kehensemannye diwarisi… hehe… ok la tu.. semuge berjaya…

    • sinner_lela says:

      HAHA… baru smalam rasa muka dia cam edika yusof.. no wonder la

    • boleh tahan jgk sedara edika yusof ni.. says:

      mmg hensem jgk dia ni..oh sedara edika yusof rupany…patulh ada rupa jgk dgn edika…tp kemana mnghilangny edika yusof…sepi tnpa berita… dlu minat sngt dgn kehenseman dn kemancohanny…lakonn edika pn ok tp syg dia tknk teruskn minatny dlm bidang ni lg…nmpkny sedara dia jelh penyambung bakat edika yusof sekrang ni…kira bolehlh jgk tu…:)

  8. alahaiii says:

    ada iras remy ishak sikit..

  9. sinner_lela says:

    melting… melting

  10. klon says:

    aku rasa… afiq muiz .. azree khairi (cerita julia)… edika/adika yusof …. dan sorg lagi yg jadi pelakon kwn baek fizo omar dlm cerita akasia tu.. pe kename tah… muke sume klon remy ishak.. hahaha..

    • aku minat Korean says:

      aha, sumer ala ala stock remy ishak.. (ala ala mat bangla)

      • lara says:

        hahaha lawak komen. tapi betul pun, ada budak Nepal kerja kat cafe area umah rupa camni, sebijik. trend skang kot orang suka muka ala2 ni, on demand kan.

    • Ida says:

      Afiq ni macho rupa dn Suara Memang boleh Jadi pengganti Remy. Azlee khairi Suara x macho.

  11. aku cumil says:

    ada ckit2 muka dato’ sms.ensem

  12. zzzzzzzzz says:

    iras remy ishak la….remy ishak kurus & muda…

  13. moon says:

    cam muke mimie je (LG ke mentor xhengat)…..iras2 wlopun dia ppuan..

  14. mazura says:

    dia mamat yg dlm video clip najwa you got to go.

  15. luv says:

    iras2 Edika Yusof

  16. Kepologi says:

    blh la tahan gak..tpi ada cam bangla skt…dia berlakon pn ok wat…sama juga ngan hero cite saiful nita tu..berlakon pn best..

  17. azury says:

    ni hero dalam video klip sleeq dgn ramlah ram tu kan??

  18. syu says:

    waaaaaaaaaaaaa…..minat giler n mamat nih coz ensem..mula2 aq xtgk gak citer cinderella tu..tp aritu aq ad nmpak iklan citer mimpi cinderella tu kat tv n nmpak muka dia…trus aq tgk citer tu….huhuhuhuuuuuuuuuu…..

  19. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    Hensemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!! si hensem ni yg bagos nye berlakon ngan Neelofa baru lah padan sama cantek n sama2 romentik…….lov uuuuuuuuuuuuuuuuuu !!

  20. mak nyah says:

    rembes noks

  21. cik p.a says:

    yezza..ni la hero dlm video klip ramlah ram dgn sleeq tu…lakonan dlm mmpi cinderella tu bleh tahan.moge success ye..

  22. tokei says:

    yet another mat bangla was born. harharhar~!

  23. +Negative says:

    Memang kacak! But, he’s been photoshopped within an inch of his life.

  24. ntah says:

    x knl lsung … N x prnah tgk drama tu pon …

  25. tetupai says:

    wuuu..muka bangla…boooo

  26. achik says:

    so gorgeous!!!luv u afiq muiz!!!klon remy n edika yusof ni….:))))

  27. suraya says:

    best!!citer best..both hero ngan heroin pun best..^^ tak sabar nak ikot nxt ep.^^ wish good luck to all crew n cast for mimpi cinderella^^ ><

  28. unamn says:

    kat atas ni apesal semua komen nak mengutuk je? heran.
    jangan mengutuk sebelum kenal hati budi. good luck afiq muiz .
    lakonan yang mantap dan berkesan.

  29. faridah says:

    Sbl tu taniah kpd afiq muiz, berjaya bawa watak yg diberikan. Hilang tension sikit bila tonton cerita tu, sbb mencuitkan hati. Anak kakak yg kecik pun suka tengok kerna lawak pun ada jugak…. semoga berjaya selalu.

  30. Anonymous says:

    salam
    …afiq ni jugak blakon citer TIARA

  31. Anonymous says:

    hero n heroin cite mimpi cinderella adik beradik kan?

  32. adik cinderella says:

    Handsome :-) teringat plk dkt ex :”( ada aura lah lelaki mcmni.,hahaha.

  33. drama mimpi cinderella nie best la. Heroin dia xde la gedik mana. Biasa2 jew tp still cute n sepadan dgn afiq muiz.. says:

    drama nie best sgt. Gandingan afiq n eina spdn n kiut gilerr.

  34. emelda hidayah says:

    afiq muiz hemsem laa

  35. Anonymous says:

    aku paling minat ko setiap malam aku tengok cerita mimpi cenderilla …………………….’

  36. Anonymous says:

    comelnye…:)