Written by Bella | September 28th, 2016

Baru-baru ini, pasangan pengantin baru, Saharul Ridzwan dan Deena Emir telah berbulan madu di kota Singapura dan Indonesia.

Menerusi beberapa foto yang dimuat naik oleh mereka di Instagram, pasangan ini memang cukup bahagia dan romantik menikmati percutian pertama mereka selepas bergelar suami dan isteri.

Harapnya mereka kekal manis begini dan penuh kasih sayang serta cinta sehingga akhir hayat mereka.

Jom kita lihat beberapa lagi foto-foto sekitar bulan madu Saharul Ridzwan dan Deena Emir dengan membaca entri ini sepenuhnya.

16 responses to (10 FOTO) Saharul Ridzwan Dan Deena Emir Berbulan Madu Di Singapura Dan Indonesia

  1. think says:

    pakaian sopan :)

    0

    0
  2. liza says:

    sopan je pakaian die…sejuk mata memandang

    0

    0
  3. lola jelly says:

    sopan dan lawa

    0

    0
  4. Troll says:

    Yeayyy, x virgin sudahhhh

    0

    1
  5. minah jambu says:

    u ni deena ambek gambar asek tunjokkk aje ape yg u tunjok tu ? u so cute n cantek…semoga di murah kan rezeki semoga bahgia di lindungi Allah selalu..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Sedapnya body deena…dah x virgin kew???

    0

    0
  7. Ros says:

    Boringnya destination. Jenjalan ler jauh2 sikit sebelum nanti termengandung pastu duduk rumah forever. daaaa

    0

    0
  8. makhmah says:

    indahnya bercinta lepas berkahwin..

    0

    0
  9. Kak Mior Amat says:

    Apa ni x bergin ??? Eh Bodoh dorang kan da halal.
    Anyway Sarul menjak u kawin akak tak lalu nk makan ..

    0

    0
  10. SMN says:

    Tahniah cuma saharul janganlah gigih sangat ambil gambar selfie gedik guna langsir.

    1

    0
  11. Anonymous says:

    aku tatau kenapa aku kurang gemor ngan orang lelaki badan bentuk sarang semut macam ni… selalu orang lelaki yang pergi gym badan dia jadik macam semut macam ni.

    0

    0
  12. xgemodemeberdua says:

    poyo x habis mamat dan minah ni

    0

    0
  13. nonok says:

    tak lama ni rasanya sebab honymoon kat indon n singpor jewww, abng kalau tak mewah byeeee ler

    0

    0
  14. Peminat Saharul says:

    Aku dari dulu lagi minat ko Saharul, time ko berlakon jadi watak suami baran first2 dulu..lupa dah tajuk drama tu. sampai sekarang aku dok follow citer ko..ko memang hensem, macho, sado, manly and so hot..semenjak ko kawen, aku x lalu makan, tido x lena tapi mandi tetap basah..takpe la..janji ko happy pasal aku suka tengok ko happy..i tetap love you Saharul

    0

    0